May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۳۶۹۵
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
0
سرهنگ گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی مخفیگاه وی صادر شد و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.
جزییات دستگیری قاچاقچی حرفه ای در پایتختپول‌نیوز -رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در محدوده خاوران و کشف ۱۰۳ کیلو و ۲۲۳ گرم حشیش و تریاک خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  محمد بخشنده درباره جزییات عملیات دستگیری این قاچاقچی سابقه دار، گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود:شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و طی بررسی های انجام شده مشخص شد که او به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و به مخفیگاه خود واقع در خاوران، منتقل کرده است.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی مخفیگاه وی صادر شد و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: پس از چند ساعت کنترل نامحسوس و بررسی های انجام شده این متهم هنگام خروج از مخفگیاهش بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهش ۷۲ کیلو و ۱۲۲ گرم حشیش و ۳۱ کیلو و ۱۰۱ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت:این متهم به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: