کد خبر: ۲۰۳۷۲۹
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
0
ثبت ركورد ٦٢ روز دسترسي به ميدان گازی فاز ۱۸B پارس جنوبی در حالی است که ركورد شركت‌هاي خارجي در اين زمينه 6 ماه و 20 روز و مربوط به شركت شل انگلیس رسانده است.
پول‌نیوز - معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع با اشاره به ثبت ركورد ٦٢ روز دسترسي به ميدان گازی فاز ۱۸B پارس جنوبی گفت: ركورد قبلي دسترسي به ميدان گازي نيز با زمان 5 ماه و 10 روز در دست شرکت ايزايكو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود و ركورد شركت‌هاي خارجي در اين زمينه 6 ماه و 20 روز بوده که شركت شل انگلیس به ثبت رسانده است.

به گزارش پول‌نیوز، منصور معظمي با تاکید بر بالا بودن توان داخلي در صنايع نفت و گاز اظهار داشت: اين حركت حاصل اطمينان وزارت نفت به پيمانكاران ايراني است و متخصصان داخلي شركت ايزايكو اثبات كردند براي احقاق حق جمهوري اسلامي از ميدان‌هاي گازي مشترك ركورد هاي جهاني را نيز در مي نوردند.

مديرعامل ايزايكو نيز اين موفقيت را حاصل حمايت و مديريت ايدرو دانست و گفت: وقتي هدايت صحيح و مديريت استراتژيك بر مجموعه هاي صنعتي انجام شود، قطعا متخصصان و تكنسين‌هاي داخلي به خوبي فعاليت مي كنند و حاصل كار آن‌ها قابل رقابت و حتي بي‌همتا در بين شركت‌هاي بين المللي خواهد شد.

به گفته حمیدرضا رضاييان‌اصل، انتقال سكوي نفتي فاز ١٨بي در تاريخ ٣ تير امسال توسط ايزايكو انجام شد و بعد طي ٤٠٠ كيلومتر راه دريايي با استقرار در ميدان گازي مشترك بعد ٦٢ دو روز روز گذشته ساعت ١٦:٥٥ به گاز رسيد و مشعل آن با گاز سهم ايران روشن شد.

برچسب ها: فاز ۱۸B ، پارس جنوبی ، قطر ، شل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: