کد خبر: ۲۰۴۰۶۵
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
0
پول‌نیوز - "پس از سپری شدن یک دهه و عبور از تحریم ها کارشناسان شرکت "Atos” به ایران سفر کردند تا با مقامات رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگراعضای بازار سرمایه کشور مذاکره کنند."
 
پایگاه داده ها و نرم افزار معاملاتی بازار سرمایه ایران، ده سال قبل توسط "Atos”،  شرکت فناوری اطلاعات فرانسوی که پس از شرکت (IBM GLOBAL) دومین شرکت فناوری اطلاعات در منطقه اروپا است، طراحی و پیاده سازی شد، اما به دلیل تحریم ها نوسازی آن انجام نگرفت.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، پس از سپری شدن یک دهه و عبور از تحریم ها، کارشناسان شرکت "Atos”  به ایران  سفر کردند تا با مقامات رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگر اعضای بازار سرمایه کشور مذاکره کنند.
 
طی نشست کارشناسان این شرکت فن آوری اطلاعات و مسئولان ارشد سازمان بورس، در مورد حضورAtos  به عنوان مشاور نرم افزاری بازار سرمایه ایران  گفتگو شد.
 
محتوای اصلی این جلسات نوسازی و رفع اشکالات نرم افزار معاملاتی مورد استفاده در بازار سرمایه ایران و همچنین امکان استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای جدید Atos بود.
 
گفتنی است Atos یک شرکت اروپایی فناوری اطلاعات است که شعباتی در پاریس و مونیخ دارد. این شرکت تلفیق سیستم ها و خدمات معاملاتی را با فناوری بالا، ارتباطات متحدالشکل، داده‌های بزرگ و امنیت سایبری، طراحی و پیاده سازی می کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: