کد خبر: ۲۰۴۰۸۹
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
0
کریم‌پور گفت: غفلت از پیوست‌های زیست‌محیطی چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات و پرهیز از هزینه کردن برای این مهم، تبعات منفی همانند گرم شدن محیط زیست در سال‌های بعد و تهدید جدی سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.
پول‌نیوز - معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه ۵ شهرداری تهران گفت: با وجود این که روابط خاص تعریف شده‌ای میان شهرداری و شرکت‌های خدماتی و اقتصادی تعریف نشده است، جای خوشحالی است که برخی شرکت‌ها به‌شکلی دلسوزانه با جایگزینی خودروها و موتورسیکلت‌های خدماتی خود به کاهش آلایندگی شهری و تحقق هدف آسمان پاک کمک می‌کنند.

کریم‌پور در مراسم نوسازی موتورهای تیم پشتیبانی از مشتریان یک شرکت‌ خدماتی اظهار داشت: شهرداری تهران چندسالی است که در حوزه محیط زیست وارد عمل شده است و ستاد محیط زیست شهرداری به تشویق و تسهیل فعالیت سازمان‌هایی که در زمینه محیط زیست فعالند، می‌پردازد.

وی افزود: چه خوب است که در کنار هر حرکت خوبی ازجمله اشاعه فرهنگ مشتری‌مداری و ارتقای کیفی بخش‌های خدماتی همچون خدمات شهری و خدمات پس از فروش، به‌صورت خودجوش و داوطلبانه مقوله محیط زیست را نیز در نظر آوریم و در این زمینه نیز هم با انجام طرح‌های لازم فرهنگ‌سازی کنیم.

کریم‌پور ادامه داد: غفلت از پیوست‌های زیست‌محیطی چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات و پرهیز از هزینه کردن برای این مهم، تبعات منفی همانند گرم شدن محیط زیست در سال‌های بعد و تهدید جدی سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران نیز در این مراسم با اشاره برخی فعالیت‌های این شرکت در زمینه CSR گفت: ازجمله این فعالیت‌ها می‌توان از پروژه گلدکیدز، همکاری با سازمان هلال احمر و انتقال خون، احداث پایگاه انتقال خون جدید در بیمارستان قلب شهید رجایی، اهدا پک‌های بهداشتی به کودکان محروم منطقه غرب کشور، اهدا کیف‌های مدرسه و پک‌های آموزشی و کمک آموزشی به کودکان محروم مناطق مختلف در سراسر کشور، تجهیز مدارس مناطق محروم به سیستم‌های گرمایش و سرمایش و نیز محصولات صوتی تصویری و اهدا محصولات به خیریه‌های مختلف نام برد.

علیخانی افزود: پروژه‌هایی این‌چنینی در دست اجرا است تا برای زندگی بهتر همه ما کمکی باشد، جایی که مسئولیت اجتماعی آن را تبدیل به مکانی بهتر برای زندگی خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: