May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
 پول‌نیوز - دو تفاهم نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران با همتای مجارستانی( Mehib) وسریلانکایی ( Slecic) در حاشیه اجلاس سالیانه اتحادیه برن (اتحادیه بیمه گران اعتبار و سرمایه گذاری) که در لیسبون پرتغال برگزار شد، به امضا رسید.

نخستین روز این اجلاس نیز با امضاء دوتفاهم نامه بین صندوق ضمانت صادرات ایران وهمتای آلمانی وسوییسی همراه بود که بیانگر فضای مثبت همکاری بین المللی در پسابرجام است.

صندوق ضمانت صادرات ایران در حاشیه اجلاس سالیانه اتحادیه برن (اتحادیه بیمه گران اعتبار) با «هرمس» آلمان و «سرو» سوییس تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

امضاء سند همکاری با همتایان مجاری وسریلانکائی درسومین روز سفر سید کمال سیدعلی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران وهیات همراه که به منظور شرکت دراجلاس سالیانه اتحادیه برن در پرتقال به سر می برند، انجام شده است.

دراین تفاهم نامه که امروز توسط سیدکمال سیدعلی وهمتای مجارستانی(Mehib)) وسریلانکایی( Slecic) به امضاء رسید طرفین در زمینه تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری،بانکی و پوشش اتکایی، بیمه مشترک، وآموزش به توافق رسیدند. 

سید علی مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران پس از امضای این تفاهم نامه ها گفت: به نظر می رسد در فضای مثبت پسابرجام فرصت مناسب تری جهت همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران با دیگر همتایان فراهم شده که تلاش می شود از این فرصت برای تسهیل دسترسی به منابع خارجی استفاده شود. 

وی در ادامه اظهار داشت: درشرایط کنونی که بسیاری از کشورهای منطقه در شرایط ناامن و بی ثباتی به سر می برند، جمهوری اسلامی ایران ازیک ثبات پایدار برخورداراست که این امر هزینه و ریسک همکاری اقتصادی با ایران را به حداقل می رساند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: