May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۴۵۸۵
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
0
سامانه جديد ارائه خدمات بورسي در شعب بانك سرمايه قادر است، سرويس هاي متنوع زير را در اختيار مشتريان اين بانك قرار دهد. اخذ كد سهام داري، خريد و فروش انواع سهام، خريد و فروش انواع اوراق مشاركت، مسكوك، گواهي سپرده، اسناد خزانه و ... از جمله این خدمات هستند
افتتاح باجه خدمات كارگزاري بازار بورس در بانك سرمايه
پول‌نیوز - با هدف ارائه خدمات آنلاين بازار بورس و سرمايه به مشتريان اولين باجه خدمات كارگزاري بازار سرمايه در بانك سرمايه آغاز به كار كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در روز شنبه 8 آبان ماه و با حضور مسئولان اين بانك، مديران شركت كارگزاري ارديبهشت ايرانيان و همچنين تعدادي از مشتريان بانك، "سامانه ارائه خدمات كارگزاري بازار سرمايه" در شعبه آموزش و پرورش بانك سرمايه افتتاح شد.

در ابتداي اين مراسم بهادري نژاد معاون بانكي و اعتباري بانك سرمايه بااشاره به اهميت و جايگاه اين خدمت جديد  و موثر براي پاسخگويي به نيازهاي مشتريان بانك گفت: اين پروژه از حدود دو ماه پيش با همكاري شركت كارگزاري ارديبهشت ايرانيان آغاز شده است و امروز با رونمايي نمادين از اين خدمت در شعبه آموزش و پرورش بانك سرمايه مورد بهره برداري قرار گرفت و بانك سرمايه عملا خدمات نوين خود را در اين خصوص به مشتريان ارائه مي كند.

وي افزود: در فاز اول اين پروژه؛ شعبات آموزش و پرورش، آرژانتين، ظفر-نفت و فرشته بانك سرمايه در تهران آماده ارائه اين خدمات به مشتريان و مراجعين به اين بانك هستند و در فازهاي بعدي شعبات ديگري هم به ارائه اين خدمت خواهند پرداخت، به گونه اي كه در يك برنامه زمان بندي مشخص تمامي شعب بانك سرمايه در آينده اي نزديك قابليت ارائه اين خدمت را به مشتريان و مراجعان خواهند داشت.

بهادري نژاد تاكيد كرد: ارائه اين خدمت مي تواند به جذب و حفظ مشتريان بانك كمك شايان توجهي بنمايد به همين دليل ما كار را با شركت كارگزاري ارديبهشت ايرانيان كه در واقع از يك خانواده هستيم و اين شركت به عنوان يكي از شركاي بانك محسوب مي شود اين پروژه را آغاز كرده ايم كه اين خدمت جديد مي تواند به عنوان خدمتي خلاقانه و مورد نياز مشتريان، امكانات موثري را در اختيار آنان قرار دهد و ضمنا محصول جديدي را به سبد محصولات متنوع بانك اضافه كند و حق انتخاب بيشتري را در اختيار مشتريان بانك قرار مي دهد.

در ادامه اين مراسم ناصر آقاجاني مديرعامل شركت كارگزاري ارديبهشت ايرانيان نيز در سخنان كوتاهي گفت: خدمات روزمره كارگزاري هاي معاملات آنلاين خدمت ارزنده و با اهميتي است كه در بازار پولي و سرمايه از اهميت زيادي بر خوردار است و به همين جهت بانك سرمايه با ورود به اين حوزه تلاش مي كند تا بتواند پاسخگوي نيازهاي متنوع و متكثر مشتريان خود باشد.

افتتاح باجه خدمات كارگزاري بازار بورس در بانك سرمايه
وي افزود: ورود به بازار سرمايه به عنوان يكي از اركان بانكداري شركتي از موضوعات مهمي است كه بانك هاي موفق توجهي خاص به آن دارند و قدم گذاشتن بانك سرمايه در اين زمينه هم خواهد توانست ضمن تنوع بخشي به خدمات و سرويس هاي تخصصي خود، قابليت هاي بيشتري را براي توسعه برنامه هاي متعدد اين بانك در اختيار برنامه ريزان و مديران بانك قرار دهد.

گفتني است سامانه جديد ارائه خدمات بورسي در شعب بانك سرمايه قادر است، سرويس هاي متنوع زير را در اختيار مشتريان اين بانك قرار دهد:

اخذ كد سهام داري، خريد و فروش انواع سهام، خريد و فروش انواع اوراق مشاركت، مسكوك، گواهي سپرده، اسناد خزانه و ...، خريد و فروش انواع اوراق تسهيلات مسكن، صدور ابطال واحدهاي صندوق سرمايه گذاري مشترك، افتتاح حساب سامانه معاملات برخط(Online Trading) ، افتتاح حساب سامانه ثبت سفارش آنلاين(Offline Order Making) ، تغيير كارگزار ناظر انواع اوراق بهادار، ارائه گواهينامه سهامداري، اصلاح مشخصات و كد سهامداري.

لازم به توضيح است كه برنامه آموزشي ارائه اين نوع خدمت، براي متصديان بانكي شعب منتخب برگزار شده است و با اختصاص باجه خدمات بورس در شعب منتخب بانك سرمايه زمينه ارائه اين سرويس به صورت آنلاين فراهم شده است.

در اين مراسم نحوه عملكرد سامانه ارائه خدمات كارگزاري بازار سرمايه با حضور مسئولان بانك سرمايه، مسئولان كارگزاري ارديبهشت ايرانيان، متصديان بانكي و برخي مشتريان به صورت آنلاين معرفي شد و مسئولان اين طرح توضيحات لازم را ارائه و به سوالات خبرنگاران و نمايندگان رسانه هاي جمعي پاسخ دادند.

افتتاح باجه خدمات كارگزاري بازار بورس در بانك سرمايه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: