May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۴۷۶۸
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
0
پول‌نیوز - روابط عمومی بانک ملی ایران مجدداً اعلام کرد: تبلیغات این بانک تنها از طریق رسانه‌های داخلی مجاز پخش می‌شود و در غیر این صورت، ارتباطی با این بانک ندارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی انتشار آرم و نام بانک ملی ایران در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای و ایجاد شبهه در اذهان عمومی و برخی رسانه‌ها، روابط عمومی بانک ملی ایران مجدداً تاکید کرد: برنامه‌های تبلیغاتی این بانک از مبادی مجاز، طبق برنامه از پیش تعیین شده و با اخذ مجوزهای لازم انجام می‌شود و اقدام شبکه مذکور هیچ ارتباطی با بانک ملی ایران ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: