May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۳۱۳
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
0
سرویس جدیدی به نام "بیار" راه اندازی شده است که در آن تمامی سوپر مارکتها می توانند با کمترین هزینه یک ویترین اینترنتی برای خود ایجاد کنند.
پول‌نیوز -با افزایش تعداد استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند و نرم افزارهایی که بر روی آنها نصب می شوند ، خدماتی که از این امکانات استفاده می کنند و با استفاده از اینترنت با مردم ارتباط برقرار می کنند ، نیز بیشتر می شود.
 
در حال حاضر بسیاری از سوپرمارکت ها ، خصوصا در شهر تهران، به صورت تلفنی سفارش های مشتریانشان را دریافت می کنند و به رایگان تحویل می دهند. تمامی این سوپر مارکت ها می توانند یک وب سایت اینترنتی برای عرضه محصولات خود داشته باشند.

مزیت داشتن وب سایت و دریافت سفارش از طریق آن در مقایسه با سفارش تلفنی اینست که به این ترتیب مشتریان تمام اقلام سوپر مارکت را می بینند و از وضعیت موجودی و تخفیفات آنها مطلع می شوند و فروشنده سوپر مارکت زمان خود را صرف نوشتن لیست سفارش نمی کند.

 اما شاید هزینه ایجاد یک وب سایت با امکانات کامل بعلاوه هزینه نگهداری آن، برای یک سوپر مارکت مقرون به صرفه نباشد.
 
 سرویس جدیدی به نام "بیار" راه اندازی شده است که در آن تمامی سوپر مارکتها می توانند با کمترین هزینه یک ویترین اینترنتی برای خود ایجاد کنند.

 در این سرویس سوپر مارکتها به خریداران محله شان اجازه می دهند که ویترین سوپرمارکت آن ها را ببینند و با نمایش تخفیفاتی که ارائه می کنند، می توانند مشتریان بیشتری جذب کنند.

 در این سرویس نیز می توانند تخفیفات خود را برروی همه کالاها ، یک گروه کالا و یا حتی یک کالای خاص قرار دهند و مشتریان را مطلع نمایند.ضمنا سوپر مارکتها می توانند کالاهای موجود و ناموجود خود را مشخص نمایند و به این ترتیب ویترین یک سوپر مارکت کامل ، البته به صورت اینترنتی، ایجاد کنند.
 
صاحبان سوپرمارکت ها!چگونه با کمترین هزینه ویترین سوپرمارکت خود را اینترنتی کنید؟

"سوپر مارکت آنلاین بیار" سفارشهای خریداران را به نزدیکترین سوپر مارکت ارسال می کند و به طور خلاصه نحوه عملکرد سوپرمارکت آنلاین بیار به صورت زیر است:

1. ابتدا مشتری در سایت "بیار" یا در گوشی موبایل خود سوپر مارکت های اطراف خود و کالاهای مورد نظر خود را جستجو و انتخاب می کند .

2.سوپر مارکت بررسی نهایی را بر روی موجودی خود انجام می دهد و سفارش را تایید یا رد می کند.

3. سوپر مارکت می تواند به جای کالاهای ناموجود، کالای جایگزین پیشنهاد کند.

4. مشتری پس از مشاهده پاسخ سوپر مارکت اقدام به تایید می کند.

5. مشتری نحوه پرداخت را که به دو صورت نقدی و آنلاین است انتخاب می کند.

6. سپس سوپر مارکت سفارش را برای مشتری ارسال می کند.

به این ترتیب سوپر مارکت ها با همکاری "بیار" شبکه ای گسترده از سوپرمارکت ها ایجاد می کنند و مشتریان با آسودگی میتوانند از طریق بیار از هر نقطه از شهر خریدکنند و سوپر مارکتها می توانند با استفاده از بیار سریع ترین سرویس تحویل در محل را ارائه نمایند.

 بیار خرید را برای مشتری ساده می کند و مشتری علاوه بر عدم مراجعه حضوری، در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش خود را دریافت می کند، به این ترتیب تمایل بیشتری به استفاده از این سرویس خواهد داشت.

"بیار" ابزاری است برای سوپر مارکت ها که فروش خود را افزایش دهند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: