کد خبر: ۲۰۵۴۵۹
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
0
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سازمان بهزیستی از نیروی انسانی متخصص برخوردار است، گفت: با اجباری کردن غربالگری ژنتیک در ازدواج، در راستای جلوگیری از تولد فرزند معلول اقدام کرده‌ایم که نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است.
پول‌نیوز -رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اورژانس اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد به طوری که طی سال گذشته با ارائه خدمات اورژانس اجتماعی، 4200 فرد از خودکشی رهایی یافتند.

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی بزرگترین شبکه اجتماعی کشور است، اظهار کرد: در حال حاضر 197 شهر کشور از اورژانس اجتماعی برخوردار و 140 شهرستان بالای 50 هزار نفر نیز در نوبت راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، تصریح کرد: برخی استان‌های کشور از فرصت‌های برابر برخوردار نیستند و در مسایل آسیب‌های اجتماعی نیز برخی از انسان‌ها در مسیر زندگی به دلایل مختلف از فرصت‌های نابرابر برخوردار می‌شوند که نیازمند توجه ویژه و خدمات تخصصی هستند تا از این وضعیت پیش آمده خود را به درجه بالاتری از توانمندی برسانند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تخصصی‌ترین نهادی که در زمینه رفع مشکلات جامعه آسیب دیده ایفای نقش می‌کند سازمان بهزیستی است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید سه رویکرد در سازمان بهزیستی پررنگ شده که پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت‌ها، استاندارد کردن خدمات، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جزو این رویکردها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از نیروی انسانی متخصص برخوردار است، گفت: با اجباری کردن غربالگری ژنتیک در ازدواج، در راستای جلوگیری از تولد فرزند معلول اقدام کرده‌ایم که نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش فرزندپروری از فعالیت‌های بهزیستی است، عنوان کرد: 3900 مدرس در بحث ازدواج با سازمان بهزیستی همکاری می‌کنند که این امر نشان از توانایی‌های بهزیستی است.

در پایان از زحمات "غلام‌عباس عزیزی"، مدیرکل سابق بهزیستی خراسان‌جنوبی قدردانی و "علی عرب‌نژاد" به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی خراسان‌جنوبی منصوب شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: