May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۵۰۵
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
0
پول‌نیوز - جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف هشت دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق طی یک عملیات ضربتی و دستگیری 10 نفر در این زمینه خبر داد.

علیرضا مرزبانی گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر تردد خودروهای حامل کالای قاچاق در مسیرهای موجود در سطح حوزه استحفاظی شهرستان روانسر، محل های مورد نظر تحت کنترل و مراقبت قرار گرفت .مأموران انتظامی این شهرستان طی یک عملیات ضربتی موفق شدند هشت محموله بار قاچاق را که جهت انتقال به استان های دیگر از شهرستان های مرزی بارگیری شده بودند، توقیف کنند.


این مقام انتظامی ادامه داد: در این زمینه هشت دستگاه خودوری سواری توقیف و 10 نفر نیز دستگیر شدند.در بازرسي از خودروهای حامل بار قاچاق،42 دستگاه تلویزیون فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود کشف و ضبط کردند. کارشناسان ارزش ريالي اين محموله های قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کرده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: