کد خبر: ۲۰۶۰۷۹
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
0
 پول‌نیوز - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: وقوع سانحه رانندگی در محور خاش به ایرانشهر حوالی 2 راهی ایرندگان چهار نفر کشته و 9 نفر زخمی برجای گذاشت.  
 
محمدامین حسین بیان کرد: حوالی ساعت 11و 30 دقیقه امروز دو دستگاه خودروی سواری پراید که یکی از آنها حامل اتباع بیگانه غیرمجاز بوده به شدت با هم برخورد کردند که در این حادثه 13 نفر کشته و زخمی شدند. 

وی افزود: پس از کسب اطلاع یک تیم امدادی جمعیت هلال احمر به محل اعزام و با همکاری پلیس و فوریت های پزشکی به کارهای امداد و نجات پرداختند. 


4 کشته در سانحه رانندگی در سیستان و بلوچستان


سرپرست هلال احمر خاش اظهار داشت: عملیات امداد رسانی حدود 2 ساعت ادامه پیدا کرد که نیروهای ما توانستند کار رهاسازی 6 نفر را انجام دهند. 

تردد خودروهای حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه غیرمجاز در راههای ارتباطی خاش و شهرهای همجوار سالانه جان دهها نفر از هم وطنان را گرفته و خسارتهای فراوان جانی و مالی برای خانواده ها به بار می آورد. 

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: