April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۱۶۹
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
0
اتاق اصناف لرستان با انتشار اطلاعیه ‏ای از سرعت عمل بیمه کارآفرین در ارزیابی و جبران این خسارت‏ها قدردانی کرده است.
جبران خسارت وارده به پاساژ قائم خرم آباد توسط بیمه کارآفرینپول‌نیوز - در پی آتش سوزی وسیعی که در تاریخ 8 مهرماه سال جاری در پاساژ قائم خرم‏آباد لرستان رخ داد، 11 مورد خسارت وارده در این پاساژ که قبل از وقوع حادثه تحت پوشش بیمه آتش‏سوزی بیمه کارآفرین بودند ظرف مدتی کمتر از یک ماه از سوی کارشناسان مجرب بیمه کارآفرین براورد و 4.47 میلیارد ریال به منظور جبران خسارت وارده به خسارت دیدگان پرداخت گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اتاق اصناف لرستان با انتشار اطلاعیه ‏ای از سرعت عمل بیمه کارآفرین در ارزیابی و جبران این خسارت‏ها قدردانی کرده است.

این اقدام بیمه کارآفرین در رسانه‏ های محلی بازتاب داشته است. روزنامه قدس لرستان در گزارشی نوشته است بیمه شدگان 800 هزار تومان حق بیمه پرداخت کرده و 4.47 میلیارد ریال خسارت دریافت کرده ‏اند.

بیمه کارآفرین آرزومند است جبران سریع خسارت وارده به بیمه‏ شدگان توانسته باشد موجبات رضایت بیمه‏ گزاران حادثه دیده و ارتقای سطح فرهنگ بیمه در منطقه را فراهم کرده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: