May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۲۷۰
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
0
رستگاری گفت:امروز یکشنبه تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به طرح ترافیک هستند، می‌توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند در حقیقت آغاز محدوده زوج و فرد امروز ابتدای طرح ترافیک انجام می‌شود.
محدودیت‌های ترافیکی امروز پایتخت اعلام شدپول‌نیوز -معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران از گسترش محدوده طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد خبر داد و افزود: امروز یکشنبه تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به طرح ترافیک هستند، می‌توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند در حقیقت آغاز محدوده زوج و فرد امروز ابتدای طرح ترافیک انجام می‌شود.

محمد رستگاری در گفت‌وگویی، در تشریح تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران گفت: بعید می‌دانم این جلسه تشکیل شود؛ چراکه در جلسه دیروز عبور از شاخص 150 پیش‌بینی شده بود، لذا بعید می‌دانم امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شود. البته این شاخص ساعت به ساعت رصد می‌شود و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود، حتما به اطلاع عموم مردم می‌رسد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تهران ، ترافیک ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: