May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۶۸۸
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
0
طباطبائيان گفت: مشتريان دارنده يکي از انواع حساب‌ها در "ثامن" مي‌توانند با مراجعه به شعب نسبت به ثبت درخواست "ثامن کارت" و دريافت رمز ورود اقدام ‌کنند.
دريافت
پول‌نیوز - مدير سازمان و روش‌ها موسسه اعتباري ثامن از آسان‌تر شدن دريافت "ثامن کارت" در تمامي شعب سطح کشور خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سيد حسام‌الدين طباطبائيان با اعلام خبر فوق گفت: تمايل مشتري بر استفاده از سرويس‌هاي مبتني بر ابزار مجازي و انجام عمليات بانکي در لحظه، در فضاي رقابتي بانکي امري بديهي است.

طباطبائيان بابيان اينکه، ارائه خدمات نوين بر بستر فضاي مجازي اولويت اساسي بانک‌ها است، از انواع کارت هاي بانکي به عنوان اولين پل ارتباطي مشتريان با بانکداري الکترونيک نام برد.

وي در همين رابطه؛ با اشاره به استعلام‌هاي انجام‌شده از کليه شعب "ثامن" در خصوص تجديد نظر در روند ارائه "ثامن"کارت به مشتريان افزود: بر اساس دستورالعمل جديد در تمامي شعب مجهز به دستگاه شخصي‌ساز کارت ثامن، ارائه اين کارت ها به مشتريان به صورت آني و با سرعت بيشتري انجام مي‌شود.

طباطبائيان تصريح کرد: مشتريان دارنده يکي از انواع حساب‌ها در "ثامن" مي‌توانند با مراجعه به شعب نسبت به ثبت درخواست "ثامن کارت" و دريافت رمز ورود اقدام ‌کنند.

وي هدف از اين بازنگري را، تسهيل استفاده از اينگونه کارت ها توسط متقاضيان ، افزايش بهره‌وري، خدمت‌رساني بهتر به مشتريان و  ترغيب آنان به استفاده از خدمات نوين بانکي عنوان‌ کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: