May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۸۸۶
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
0
 مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از تشکیل ۴۵۳ پرونده قاچاق در استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

منصور انصاری چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵۳ فقره پرونده قاچاق به شعب استان ارسال شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱۴ پرونده به ارزش ۳۸۷ میلیون و ۲۲۴ هزار ریال مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی استان در بحث قاچاق کالا در گلوگاه‌های سهل آباد، سربیشه، دیهوک و قاین شعبه دارد، افزود: ۳۶۶ پرونده نیز از ابتدای سال تا کنون به اجرای حکم منتهی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: با صدور حکم متهمان تا کنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال جریمه از متخلفان اخذ شده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های قاچاق و پرونده‌های مختومه در استان طی هفت ماهه نخست سال جاری ۱۱ درصد افزایش داشته است، گفت: در همین مدت استان خراسان جنوبی در مباشرت در قاچاق کالا رتبه نخست کشور را دارد.

انصاری افزود: استان خراسان جنوبی در حمل و نقل کالای قاچاق رتبه سوم کشور و در عرضه کالاهای قاچاق رتبه دوم کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های با ارزش بالای صد میلیون ریال باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شودف بیان کرد: شش پرونده فاقد رأی نیز از سوی اداره اموال تملیکی اعلام شده است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: