کد خبر: ۲۰۷۰۳۲
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
0
پول‌نیوز -  مدیر بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان از وقوع یک فقره تصادف در محور نورآباد - خرم آباد داد.

امین میرزایی اظهار داشت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید در محور ارتباطی نورآباد خرم آباد ۵ مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه برای پنج نفر از سرنشینان این دو خودرو پس از انتقال به بیمارستان ابن سینا توسط مرکز فوریت های پزشکی پرونده سرپایی تشکیل داده شده است افزود: خوشبختانه وضعیت آنها خوب بوده و تحت پوشش خدمات درمانی رادیولوژی، سی تی اسکن و ... هستند.

بنابر این گزارش، این حادثه در نقطه حادثه خیز «گاوکش» رخ داد که چند روز پیش نیز در همین منطقه شاهد یک فقره تصادف و کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر بودیم.

یکی از محورهای پرتردد استان لرستان، محور ارتباطی نورآباد - خرم آباد است که متاسفانه به دلیل چهارخطه نشدن و غیر استاندارد بودن این مسیر از سمت نورآباد به ویژه در منطقه «گاوکش» همواره شاهد بروز تصادفات دلخراشی در این مسیر هستیم.

نکته قابل توجه مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان این است که چرا پس از سالیان سال که از آغاز عملیات اجرایی طرح چهارخطه نورآباد - خرم آباد می گذرد همچنان روند تکمیل آن به کندی صورت می گیرد.

مهمترین علت تصادفات در این مسیر ارتباطی عرض کم جاده و عدم خط کشی معابر پس از آسفالت آن بوده که مسافران را با خطای دید مواجه می کند و متاسفانه همواره شاهد بروز اینگونه تصادفات جاده ای در این مسیر هستیم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: