کد خبر: ۲۰۷۵۹۴
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
0
میزان علاقه و حضور چینی ها در آمریکا در نوع خود قابل توجه است. تمایل بالای آنها برای نزدیکی به سبک زندگی آمریکایی چالشی است که هم آمریکایی ها و هم خود چینی ها را درگیر کرده است.

پول نیوز، مازیار دانیالی- خرید ملک در همه جای دنیا جز فعالیت هایی است که ثروتمندان علاقه ویژه ای به آن دارند. از میل به سرمایه گذاری گرفته تا اقامت و تهیه مکانی رویایی برای روزهای بازنشستگی؛ ملک و خرید و فروش آن همواره بخشی از زندگی این گروه افراد بوده است. چین با اقتصاد موفق خود هم اکنون جز کشورهایی به شمار می رود که پررونق ترین بازار کالاهای مصرفی لوکس را به خود اختصاص داده و شمار ثروتمندان آن نیز رو به افزایش است. حال شاید جالب باشد تا نگاهی به علایق میلیونرهای چینی در انتخاب و خرید ملک داشته باشیم.

اخیرا موسسه هورون گزارش جالبی را در این رابطه منتشر کرده است.بیش از 1.3 میلیون چینی دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن(1.48 میلیون دلار) دارند که این میزان افزایش 10.7 درصدی در مقایسه با سال 2015 را نشان می دهد.  براساس اطلاعات موجود 14.3 از این میلیونرهای چینی  ترجیبح می دهند تا دوران بازنشستگی خود را خارج از مرزهای چین سپری کنند و به همین منظور تهیه ملک در مقاصد مورد نظر برایشان اهمیت خاصی دارد. در این میان 30 درصد از ثروتمندان چینی که مالک مستغلات در خارج از کشورشان هستند تمایل دارند تا بازهم نسبت به خرید املاک اقدام کنند.

در ادامه محبوب ترین مناطق جهان که ثروتمندان چینی بیشترین میزان خرید ملک را داشته اند؛ معرفی می کنیم:

اسپانیا

1.7 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن) در اسپانیا املاکی را خریداری کرده اند.

2.6 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در سوئیس املاکی را خریداری کرده اند.

3.3 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در نیوزلند املاکی را خریداری کرده اند.

3.5 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در سنگاپور املاکی را خریداری کرده اند.

3.5 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در آلمان املاکی را خریداری کرده اند.

4.3 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در ژاپن املاکی را خریداری کرده اند.

5.2 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در انگلیس املاکی را خریداری کرده اند.

9.6 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در کانادا املاکی را خریداری کرده اند.

13.9 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در استرالیا املاکی را خریداری کرده اند.

66.1 درصد از ثروتمندان چینی(1.3 میلیون شهروند چینی با دارایی بالغ بر 10 میلیون یوآن)  در آمریکا املاکی را خریداری کرده اند.

میزان علاقه و حضور چینی ها در آمریکا در نوع خود قابل توجه است. تمایل بالای آنها برای نزدیکی به سبک زندگی آمریکایی چالشی است که هم آمریکایی ها و هم خود چینی ها را درگیر کرده است.

موسسه هورون یکی از مراکز مطالعاتی مهم کشور چین است که فعالیت های مختلفی را در حوزه ثروت دنبال می کند و نتیجه آنرا در چارچوب گزارش های آماری جذاب و قابل توجه ارائه می کند. این مرکز که دفتذر مرکزی آن در شسهر پکن قرار دارد عناوین متنوعی مانند شهرهای جهان با بیشترین تعداد میلیاردرها، میلیاردرهای جهان در بازار خودروی چین، جوانترین ثروتمندان چین، ثروتمندترین چینی ها و... را بروزرسانی می کند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: