May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۷۶۰۳
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
0
سازمان هواشناسی انگلیس هشدار داده است که شمال و جنوب غرب این کشور تا روز سه شنبه همچنان در معرض این توفان شدید قرار دارند.
وقوع سیل در انگلیسپول‌نیوز وقوع اولین توفان فصلی در انگلیس در روز دوشنبه، سبب جاری شدن سیل و بسته شدن جاده ها و خطوط راه آهن در برخی از نقاط این کشور شد.

 بر اثر وقوع این توفان که برآن نام 'آنگوس' گذشته اند، و همراه با باد و باران شدید در مناطق جنوبی و غرب انگلیس و همراه با کولاک در شمال این کشور است، برخی از مناطق در خطر محاصره سیل قرار گرفته اند.

سازمان هواشناسی انگلیس هشدار داده است که شمال و جنوب غرب این کشور تا روز سه شنبه همچنان در معرض این توفان شدید قرار دارند.

این سازمان گفته است که باران شدید در طی 36 ساعت آینده در بیشتر نقاط انگلیس می تواند سبب بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و جاری شدن سیل شود.

به گفته این سازمان، روز دوشنبه در برخی از نقاط انگلیس در طی مدت چند ساعت بیش از 60 میلی متر باران باریده است.

براساس گزارش های منتشر شده، تندبادهای روز دوشنبه همچنین سبب خسارت های مادی در برخی از مناطق توفان زده انگلیس شده اند.

در همین حال حرکت بسیاری از قطارها در برخی از مناطقی جنوبی و غربی انگلیس و نیز جنوب ولز که روز دوشنبه بیش از سایر مناطق این کشور در معرض این توفان قرار داشتند، به دلیل جاری شدن سیل یا با تاخیر مواجه و یا به لغو شدند.

در سال گذشته میلادی بارندگی‌های سیل‌آسا ناشی از توفان های فصلی ، سبب طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل‌های ویرانگر در شمال و شمال غرب انگلیس شد.

در جریان توفان های سال گذشته که میلیارد ها پوند خسارت به باور آورد، سیل به شهرهای بزرگ رسید و بخش‌هایی از شهرهای منچستر و یورک و مرکز شهر لیدز را در برگرفت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سیل ، انگلیس ، حادثه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: