کد خبر: ۲۰۷۶۱۷
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
0
پول‌نیوز - گرد و غبار شدید برای دومین روز مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان هرمزگان را روز سه شنبه تعطیل کرد .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در گفت و گویی افزود: بنا به تصمیم ستاد بحران ، به جز سه شهرستان غرب هرمزگان ، تمام مدارس استان امروز در شیفت صبح تعطیل شده است.

بهروز اکرمی افزود: گرد و غبار که از روز دوشنبه وارد هرمزگان شده بطور مرتب کم و زیاد می شود و نمی توان برای روزهای اینده پیش بینی کرد که وضعیت هوا چگونه خواهد بود لذا هرگونه تصمیم جدیدی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص تعطیلی ادارات و سازمانها براثر گرد و غبار در روز جاری هم گفت: ستاد بحران برای تعطیلی دستگاههای دولتی و خصوصی در روز سه شنبه به اجماع نرسید و فعالیت های اداری جریان دارد.

گرد و غبار و باد شدید که از روز دوشنبه وارد استان شده و دید افقی به 100 متر رسانده ، تمام پروازهای فرودگاه بندرعباس به سایر نقاط کشور لغو شده ، تردد همه شناورهای مسافری از بندرهای استان متوقف شده و مدارس هم از روز دوشنبه تعطیل شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: هرمزگان ، مدرسه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: