کد خبر: ۲۰۷۷۵۲
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
0
یکی از راههایی که می توانیم تردد در شهر را کم کنیم استفاده از سرویس های آنلاین است.
پول‌نیوز - در روزهای گذشته بالاخره زمستان چهره خود را نشان داد و اولین برف زمستانی بارید و توانستیم لذت دیدن برف را امسال نیز تجربه کنیم و مطمئن باشیم که تقویم، تاریخ را درست نشان می دهد. اما زمستان هر سال چهره خود را به صورت دیگری نیز به ما نشان می دهد.

وارونگی هوا و آلودگی آن و انواع ویروس ها، که متاسفانه امسال روی دوم خود را زودتر به ما نشان داد و مدارس قبل از دیدن برف به علت آلودگی تعطیل شدند و تا این لحظه بسیاری از مردم بیماری را تجربه کرده اند.

هدف از تعطیلی مدارس کاهش تردد خودرو ها در شهر است. هرچه بیشتر در شهر تردد کنیم بیشتر در معرض ویروس ها و آلودگی هوا قرار می گیریم.

چگونه در زمستان کمتر در معرض آلودگی و بیماری باشیم؟

اما برای انجام بعضی از کارهای ضروری ناچاریم از منزل خارج شویم. حداقل برای رفتن به سر کار و خرید ضروریات زندگی نیاز داریم از خانه خارج شده و به امور روزمره بپردازیم.

 زندگی جریان دارد و نمی توانیم آنرا متوقف کنیم. تنها باید سعی کنیم خود را کمتر در معرض انواع آلودگی قراردهیم و راه های آنرا بیابیم.

یکی از راههایی که می توانیم تردد در شهر را کم کنیم استفاده از سرویس های آنلاین است.

یکی از این سرویس ها، سوپرمارکت آنلاین بیار است. سوپر مارکت آنلاین بیار سفارش شما را به نزدیک ترین سوپرمارکت محله ارسال می کند و سفارش در کمترین زمان ممکن ، تحویل شما می شود. به همین دلیل که بیار هیچ انباری ندارد و با سوپر مارکتهای محله ها همکاری می کند، شما می توانید محصولات غذایی تازه مانند شیر به تاریخ روز را از  سوپر مارکت آنلاین بیار تهیه کنید.

در این سرویس کالاها را حداکثر به قیمت مصرف کننده خریداری می کنید و چون تحویل کالا در این سرویس رایگان است هزینه دیگری در مقایسه با خرید حضوری نمی پردازید.

برنامه بیار را روی گوشی خود نصب کنید و در هوای سرد و آلوده زمستان از منزل خارج نشوید تا کمتر در معرض ویروس ها و آلودگی هوا قرار بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: