May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۸۵۱۹
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
0
پول‌نیوز -  پورشه انتظار دارد فروش سالانه Mission E که نخستین خودروی برقی این شرکت است را به حدود ۲۰ هزار دستگاه برسد.

 پورشه که دومین برند پولساز گروه فولکس واگن است، قصد دارد حداقل ۱۴۰۰ شغل برای طراحی، تولید و فروش مدل Mission E که رقیب "مدل اس" تسلا محسوب می شود، ایجاد کند.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در مصاحبه با مجله آلمانی "اتوموبیل ووچه" اظهار کرد این شرکت دریافت سفارش برای حدود ۲۰ هزار دستگاه Mission E را پیش بینی کرده است.

رییس اتحادیه کارگری پورشه در ماه ژوییه درباره اهداف تولید Mission E حاضر به توضیح نشد اما اعلام کرد پورشه باید حداقل ۱۰ هزار دستگاه در سال از این مدل فروش داشته باشد تا سود کند.

بر اساس گزارش رویترز، خودروساز برقی آمریکایی تسلا موتورز در سال ۲۰۱۵ مجموعا ۵۰ هزار و ۵۸۰ دستگاه خودروی برقی فروخت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: خودروی برقی ، پورشه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: