کد خبر: ۲۰۹۰۷۱
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
۱
پول‌نیوز - متأسفانه در حال حاضر دغدغه عموم جوانان مخصوصأ قشر تحصیلکرده عدم اشتغال است. امروزه شاهد این هستیم که عمدتأ جوانان پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها در هیچکدام از بخش های خصوصی یا دولتی نمی توانند جذب شوند و این باعث شده تا جوانان در حال حاضر اشتیاقی به ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی نداشته باشند.

یکی از مهمترین عوامل عدم اشتغال جوانان نداشتن سابقه ی کاری است که در تمامی مراکز خصوصی و دولتی حائز اهمیت است و باید در این خصوص تمهیداتی صورت گیرد تا جوانان پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها در مراکزی مشغول به کار شوند تا سابقه ی کاری مناسبی در رزومه خود برای جذب در واحدهای خصوصی و دولتی بهتری داشته باشند. فردی که تحصیل کرده باشد دارای شخصیت والا و سازنده ای خواهد بود و بدترین خیانت  این است که مسیری برای تحصیل قشر جوان وجود نداشته باشد.

زمانی کودکان دانش آموز این آب و خاک در اولین انشا خود که پرسیده میشد در آینده میخواهید چه کاره شوید حرف دل و آرزوی خود را پزشکی اعلام میکردند یا والدین این عزیزان آرزو داشتند فرزندشان دکتر شود حال شاهد این هستند که سیل عظیمی از پزشکان این مرز و بوم بیکارند.

شرم آور است که در تعدادی از استان های کشور بخش زیادی از کارتن خواب ها قشر تحصیلکرده هستند. امید به اینکه مهمترین دغدغه و غم جوانان مرتفع شود.

عادل عابدینی، رئیس اجرایی جوانان حزب اسلامی کار استان قزوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
17:39 - 1399/03/24
تو این مملکت نه سواد نه تخصص نه پول هیچکدام ملاک نیست افزادی بی سواد فقط از بند پارتی پارتی پارتی ببین چکاره شدن کار بزرگ باید به دست افراد بزرگ سپرده شود مشکل هم اینجا منم 2جوان لیسانس بیکاردارم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: