May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۹۵۴۲
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
0
این روزها فروشگاههای زیادی وجود دارند که نیاز ما برای خرید اقلام و کالاهای مصرفی را بدون صرف زمان و به تبع آن انرژی اضافه، در قالب خرید اینترنتی برطرف می کنند.
پول‌نیوز -اگر همیشه یکی از دغدغه های شما برنامه ریزی و انجام به موقع کارهایتان می باشدو فکر می کنید که گاهی هم برخی کارهایتان را از قلم انداخته اید این مطلب را از دست ندهید.
زمان های کوچک را احیاء کنید.در واقع رمز موفقیت همین است.

1 نکته طلایی وقتی همه راه حل ها به بن بست می رسند.

کافی است یک بار امتحان کنید.طی یک روز تمام کارهایی را که در طول روز انجام می دهید و مدت زمان انجام آن را، یادداشت کنید.متوجه چند نکته می شوید:

1- برخی کارها را نباید انجام داد.

2- زمان برخی کارها را باید کمتر کنید.

در صورت درنظر گرفتن این عوامل متوجه می شوید که در طول روز حتی وقت آزاد هم دارید!
ولی راهکار اجرایی عوامل بالا چیست؟

یکی از روش های پیشنهاد شده، سپردن بعضی از کارهایتان که لزومی به انجام آن توسط خودتان نیست به بقیه برای انجام آن است.

این یکی از روش های متداول افرادی است، که زمان خود را به بهترین نحو صرف کارهای مهم خود می کنند و الباقی را به صورت بهینه صرف خانواده و یا تفریحات مورد علاقه خود می کنند.
یکی دیگر از روشهای معمول نیز این است که کارهای بسیار مهم خود را طبق اولویت انجام داده، سپس به بقیه کارهای خود بپردازید.

بنابراین برای انجام کارهای فوری خود یک زمان مشخص کنید و کارها را به ترتیب اولویت بنویسید و به همان ترتیب انجام دهید.

در زمان تعیین شده همه چیز را فراموش کنید وبه کار اصلی خود بپردازیدکه در این صورت نیز کارهایی وجود دارد که حتماباید صورت گیرند و لزومی به انجام فوری آنها نیست.

 برای حل این معضل سرویس هایی به کمک ما می آیند که زمان انجام فعالیت های ما را به حداقل کاهش داده و در عین حال با کیفیتی بالا آن را به اتمام می رسانند.

این ویژگی یکی از مزیت های تکنولوژی است که بستری جهت ارائه خدماتی با کیفیت بالا و در زمان کم برای ما فراهم نموده است.

این روزها فروشگاههای زیادی وجود دارند که نیاز ما برای خرید اقلام و کالاهای مصرفی را بدون صرف زمان و به تبع آن انرژی اضافه، در قالب خرید اینترنتی برطرف می کنند.

تا جایی که حتی ما می توانیم کوچکترین کارهایمان مثل خرید از سوپر مارکت که بعضا زمان زیادی از ما می گیرند را به این سرویس ها بسپاریم و خیالمان از لحاظ سرعت در خرید وصرفه جویی در زمان راحت باشد.

 احتمالا تاکنون اسم سوپرمارکت اینترنتی بیار به گوشتان خورده است. نکته جالب اینجاست که این سرویس هیچ گونه هزینه اضافی نیز بابت خدمتی که ارائه می دهد دریافت نمی کند و فقط شما هزینه اقلام سفارش داده شده را حداکثر به قیمت مصرف کننده می پردازید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: