May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۹۸۸۳
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
0
وی خاطرنشان کرد: از این شکارچیان ۱۲ اسلحه شکاری، تعداد زیادی فشنگ و ادوات شکار کشف و ضبط شد.
پول‌نیوز- مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری ۱۴ شکارچی غیرمجاز و ممنوعیت شکار پرندگان مهاجر خبر داد.

احمد دباغیان اظهار کرد: ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن و نیروی انتظامی گمیشان امروز در ماموریتی مشترک دو شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند که از آنها ۲۵ قطعه پرنده «کوکر» کشف و ضبط شد.

دباغیان افزود: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی آلاگل با همکاری فرماندهی مرزبانی اینچه برون توانستند ۱۲ شکارچی را در نوار مرزی دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: از این شکارچیان ۱۲ اسلحه شکاری، تعداد زیادی فشنگ و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

به گفته وی، شکار پرندگان مهاجر از ۱۳ آذر ماه سال جاری با توجه به نامه دامپزشکی کشور مبنی بر شیوع آنفولانزای پرندگان در سراسر کشور از جمله استان گلستان ممنوع اعلام شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده گونه هایی از پرندگان که مشکوک به بیماری هستند، از دست زدن به حیوان بیمار خودداری کنند و مراتب را سریعاً با نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ها یا سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دباغیان افزود: همچنین از شکارچیان تقاضا می‌شود از شکار پرندگان خودداری کنند و در صورت انجام شکار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
منبع: مهر
برچسب ها: گلستان ، شکارچی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: