کد خبر: ۲۱۰۰۰۱
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
0
ارزش CFR(قیمت کالا و کرایه تا بندر) برای 14 مدل مختلف از خودروهای برند رنو (شرکت خودروسازی فرانسوی RENULT) در بخشنامه گمرکی اعلام شده است.
ارزش گمرکی 14 مدل خودروی وارداتی رنو  اعلام شد2017پول‌نیوز - بر اساس بخشنامه گمرک، ارزش ورودی ۱۴ مدل از خودروهای وارداتی برند رنو ۲۰۱۷ اعلام شد.

ارزش CFR(قیمت کالا و کرایه تا بندر) برای 14 مدل مختلف از خودروهای برند رنو (شرکت خودروسازی فرانسوی RENULT)  در بخشنامه گمرکی اعلام شده است.

گفتنی است بر اساس تبصره 6 قانون خوردو بر اساس مفاد صورت جلسه 616 کمیته  مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش انواع مدلهای سواری شرکت RENULT مدل 2017  ساخت کشورهای فرانسه، رومانی، ترکیه، کره جنوبی، مراکش به شرح جدول زیر اعلام می شود. لازم به ذکر است حداقل  سه مدل از این خودروها  که ساخت کره جنوبی می‌باشند حجم موتور 2500 سی سی دارند.

به گزارش تسنیم، برای خودروهایی با حجم موتور زیر 2000 سی سی حقوق و عوارض گمرکی 40 درصدی به همراه 9 درصد مالیات ارزش افزوده و همچنین 4 درصد مالیات علی الحساب اخذ می‌شود. همچنین از خودروهایی با حجم موتور 2000 تا 2500 سی سی عوارض گمرکی 55 درصدی اخذ می‌شود.

ارزش گمرکی 14 مدل خودروی وارداتی رنو  اعلام شد2017
منبع: تسنیم
برچسب ها: گمرک ، رنو ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: