May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۰۰۰۴
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
0
بارش برف و کولاک در 16 استان کشورپول‌نیوز - رییس سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت : بارش برف، کولاک و باران در 16 استان کشور گزارش شده و تاکنون به 203 دستگاه خودرو در راه مانده امداد رسانی شده است .

با اشاره به آخرین گزارش های وضعیت راه های کشور اظهار کرد : در حال حاضر 16 استان کشورشامل اردبیل، البرز، قم ، اصفهان ، همدان، گلستان ، مازندران ، گیلان ، قزوین ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کرمانشاه ، کردستان ، تهران ، لرستان و سمنان در گیر برف ، کولاک وباران هستند که از این 16 استان سه استان تهران ، گیلان و اردبیل در گیر برف و کولاک و مابقی استان ها با بارش برف و باران مواجه  شده اند .

وی ادامه داد : بارش در 110 محور شریانی و 74 محور غیر شریانی کشور گزارش شده  و 24 ساعت گذشته در مجموع 48 محور روستایی بازگشایی شده و 738 دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف ده هزار و 492 تن شن و نمک ، 7 هزار و 570 کیلو متر باند برف روبی شده است .

خالدی گفت : بر اساس گزارش های راهداری کشور تاکنون 78 مورد ریزش برداری گزارش شده و این ریزش برداری ها به طور کامل انجام شده است همچنین به 203 دستگاه خودرو امداد رسانی شده و ده تن از هم وطنان در راهدارخانه های کشور اسکان داده شده اند .

رییس سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور افزود : محورهای شریانی در حال حاضر به جز محور کمربندی دهلران _ اندیمشک تردد جریان دارد و محورهای غیر شریانی شمشک _دیزین ، پونل _ خلخال ، سروآباد_ پاوه ، و اولنگ _ شاهرود مسدود هستند .

وی تصریح کرد : محور غیر شریانی اولنگ – شاهرود به دلیل عملیات راه سازی که عملیات آن درمحور روستایی غیرشریانی از خرداد سال 93 آغاز شده مسدود است و فقط ترددهای محلی و  تردد افراد بومی آن مجاز است .

خالدی در پایان گفت : بر اساس آخرین گزارش ها از روز شنبه 20 آذر ماه سال 95 تا پایان هفته وضعیت جوی این محور غیرشریانی نیمه ابری و ابری اعلام شده و همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ برای رانندگان در محورهای کوهستانی الزامی است .
برچسب ها: بارش برف ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: