کد خبر: ۲۱۰۸۵۷
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
۱
پول‌نیوز -  قاتل فراری پس از شش ساعت به دام افتاد .

دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت : این فرد پانزدهم آذر امسال یک زن  را در نزدیکی یک دامداری در حومه شهر در محور بوئین زهرا به امیرآباد نو نقش بر زمین می کند و محکم گردن مقتول را فشار می دهد و جسد او را در یک گودال دفن می کند.

 ابوالفضل محبی افزود : با توجه به  مستندات ، ماموران به یکی از شهروندان که با مقتول تماس تلفنی داشته است مظنون می شوند  و  وی را دستگیر می کنند .

دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت : مقتول پس از شنیدن قرائن و شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و راز یک جنایت را باز کرد .


وی با بیان جزییات بیشتر ی از این قتل گفت: قاتل مجدد به تصور اینکه شاید مقتول زنده باشد فردای روز قتل  به محل جنایت باز می گردد و برای اطمینان از مرگ مقتول چند ضربه مجدد به وی وارد می سازد.

به گفته محبی ، قاتل پس از اطمینان از مرگ مقتول با ریختن بنزین بخشی از جسد را آتش می زند و سپس جسد را در همان محل قبلی دفن می کند.

دادستان عمومی و نقلاب شهرستان بویین زهرا افزود: قاتل برای اینکه مقامات قضایی را از مسیر اصلی منحرف کند بخشی از وسایل شخصی مقتول را به جاده بوئین زهرا به ساوه انتقال می دهد و در فاصله چند کیلومتر رها می کند تا کارآگاهان و مسئولان قضایی پروند ه تصور کنند که قاتل پس از ارتکاب جنایت به سمت ساوه متواری شده است.

محبی افزود : در حال حاضر قاتل با تشکیل پرونده قضایی دربازداشت به سر می برد .

دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به جریحه دارد شدن افکار عمومی در شهرستان بویین زهرا مجموعه قضایی این شهرستان بلافاصله و با اولویت کیفرخواست را به دادگاه کیفری یک استان ارسال خواهد کرد تا رسیدگی به این پرونده در سریع ترین زمان ممکن و پس از طی مراحل قانونی آغاز شود.

محبی  تاکید کرد: آلوده شدن فضای مجازی به بداخلاقی و از بین رفتن عفت عمومی در تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی و همچنین گسترش استفاده ماهواره در خانواده ها از مهم ترین دلائل افزایش چنین جنایت هایی است .

برچسب ها: قاتل فراری ، قزوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
14:32 - 1395/10/07
به نظر من باید قاتلو وسط میدون دار بزنند تا درس عبرت همه بشه تا دیگه کسی جرات نکنه با جونی وناموس مردم بازی،کنه خدای همیشه ناظر و عادله
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: