May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - این روزها ما شب یلدا را بر خلاف سنت همیشگی ایرانی ها بیشتر در ترافیک و سرما می گذرانیم و زمان کمتری را در کنار خانواده خود سپری می کنیم.

زایش خورشید و آغاز دی را، آیین ها و فرهنگ های بسیاری از سرزمین های کهن گرامی داشته اند و یلدا را جشن و گردهمایی خانوادگی می دانند.

چگونه شب یلدایی به یادماندنی داشته باشیم

ولی آیا به نظر شما ترافیک این روزها و مشغله فراوان، مجالی برای در کنار خانواده بودن برای ما باقی گذاشته است؟ مسلما خیر،

ولی راه برطرف کردن این مشکل چیست؟

حذف کردن رفت و آمد های غیر ضروری شاید یکی از راهکارهای این مشکل باشد.

سرویس هایی در بستر اینترنت به وجود آمده اند که یکی از مزیت های آنان حذف رفت و آمد غیر ضروری و در عین حال ارائه کیفیتی شایسته و در خور مشتریان است.

در این بین خرید از سوپرمارکت شاید پرتکرارترین فعایت این روزهای ما باشد. تصور اینکه زمان صرف شده در ترافیک برای خرید چند قلم جنس از سوپر مارکت را در جمع خانواده خود سپری کنیم، ارزش این سرویس ها را بیشتر از قبل برای ما روشن می کنند.

یکی از سریع ترین سرویس هایی که در کمتر از یک ساعت سفارش شما را به محل موردنظرتان تحویل می دهند و در عین حال کیفیتی بالا در خدمتشان ارائه می دهند، سوپرمارکت آنلاین بیار است.

شما از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل کالا حداکثر یک ساعت منتظر می مانید. این مزیت زمانی ارزشمندتر می شود که متوجه می شوید، بیار در قبال این سرویس هیچ گونه هزینه اضافی از شما نمی گیرد و شما تنها اقلام موجود را حداکثر به قیمت مصرف کننده خریداری می کنید.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از فروشگاه و سوپرمارکت اینترنتی بیار این است که شما ویترین سوپرمارکت ها را به صورت اینترنتی مشاهده می کنید و در لحظه امکان خرید اجناس موجود در آن برای شما فراهم است. جدا از این دیگر نیازی نیست که نگران به روز بودن کالاها باشید، چون سفارش شما مستقیم به نزدیک ترین سوپرمارکت محل زندگیتان ارسال می شود و اقلام همه تازه و به روز هستند.

سوپر مارکت اینترنتی بیار شب یلدایی به یادماندنی را در کنار خانواده برای شما آرزو می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: