May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۲۱۹۱
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
0
مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا اظهار داشت: هر یک از واگن‌های تحویلی‌، 10 کوپه چهار تخته و 40نفر ظرفیت دارد که با ورود آنها‌، سالانه بیش از 200 هزار صندلی‌، به ظرفیت ناوگان ریلی کشور افزوده می‌شود.
جزئیاتی از ورود واگن‌های ساخت داخل به ناوگان ریلی پول‌نیوز -مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا گفت: ۶ دستگاه واگن ساخت شرکت واگن‌پارس اراک به شرکت ریل ترابر سبا تحویل و وارد ناوگان ریلی کشور شد‌.

محمدجواد فخاری با اعلام این خبر اظهار داشت: ‌پیش از این نیز ١٠ دستگاه واگن به ریل ترابر سبا تحویل داده شد‌.

وی ادامه داد: این واگن‌های مسافری از محل قرارداد 37 دستگاه واگن مسافری با شرکت واگن‌سازی اراک است؛ ‌باقی‌مانده این واگن‌ها نیز تا پایان بهمن‌ماه امسال ساخته و آماده بهره‌برداری می‌شود.

فخاری‌ با اشاره به اینکه تحویل این تعداد واگن طی سه ماه‌، یک رکورد در ناوگان ریلی کشور است، افزود‌: این واگن‌ها از نوع درجه یک چهار تخته و دارای سرعت ١6٠ کیلومتر بر ساعت است و از سیستم‌های صوتی و تصویری‌، موقعیت یاب (GPS‌)، وای‌فای (WiFi) و فراخوان مهماندار برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا اظهار داشت: هر یک از واگن‌های تحویلی‌، ١٠ کوپه چهار تخته و 4٠ نفر ظرفیت دارد که با ورود آنها‌، سالانه بیش از ٢٠٠ هزار صندلی‌، به ظرفیت ناوگان ریلی کشور افزوده می‌شود.

وی یادآور شد‌: این واگن‌ها دارای کیفیت بالا و استانداردهای بین المللی ریلی است و به همت متخصصان داخلی در شرکت واگن‌پارس تولید شده است.

بنابراین گزارش شرکت ریل ترابر سبا‌، با در اختیار داشتن ١١4 دستگاه واگن مسافری با میانگین عمر ٩ سال‌، سالانه حدود یک میلیون مسافر را در شبکه ریلی کشور‌ جابه‌جا می‌کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: