کد خبر: ۲۱۲۲۹۷
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
۱
پول‌نیوز -   رئیس محیط زیست میناب از دستگیری نوجوان مینابی که به کشتن حیوانات و انتشار آن در فضای مجازی مشغول بود خبر داد.

سهراب پشتاره بابیان اینکه هرگونه حیوان آزاری در قوانین جمهوری اسلامی جرم محسوب میشود، گفت: طبق قوانین با هر فردی که اقدام به آذار و اذیت و یا کشتار حیوانات کند با در نظر گرفتن قانون حیات وحش با وی برخورد و مجرم محسوب می شود.

رئیس محیط زیست میناب گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویری در فضای مجازی بودیم که نوجوانی با کشتن چند حیوان و آزار آنها تصاویر را برای نشان دادن جنایت وی در فضای مجازی منتشر می کرد.

وی بیان داشت این عمل فرد خاطی سبب واکنش فعالان محیط زیستی و حیات وحش شهرستان میناب شد و با جمع آوری مستندات و طی مراحل قانونی از این نوجوان شکایت به عمل آمد.

پشتاره گفت: بعد از مراحل قانونی انجام شده فرد خاطی با همکاری فعالان محیط زیستی و حیات وحش شهرستان صبح امروز در یکی از روستاهای میناب (گوربند) دستگیر و  برای رسیدگی به پرونده  وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
منبع: مهر
برچسب ها: حیوان آزاری ، مینابی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:58 - 1395/10/20
بیمار روانیه. سریع بستری اش کنید. چند وقت دیگه همین بلاها رو سر بچه ها میاره!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: