May 2024 07 / سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۲۶۹۰
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
0
معرفی مدیران جدید بانکی و امضای تفاهمنامه همکاری و نیز امکانات و خدمات جدید بانکداری الکترونیکی از جمله خبرهای مهم بانکی هفته جاری بود.
مهمترین رویدادهای بانکی کشور در هفته ای که گذشت
پول‌نیوز - هفته جاری اخبار گوناگون از بانک ها و موسسات بانکی منتشر شد؛ از معرفی مدیران جدید بانکی تا انتصابات در بانک ها و موسسات اعتباری و نیز ارائه امکانات و خدمات جدید بانکداری الکترونیکی از مهمترین اخبار بانکی هفته جاری بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ادامه به جزئیات اخبار منتشر شده می پردازیم:

بانک ملی

خدمات جدیدی به همراه بانک ملی اضافه شد: در نسخه جدید تحتIOS همراه بانک (5،11) ، خدمات جدیدی نظیر اصلاح فرایند فراموشی رمز عبور بدون نیاز به مراجعه به شعب ، کنترل بازه زمانی در قبوض پرداخت شده و قابلیت ویرایش حساب های پر کاربرد فعال شده است.

بانک ملی خرید دستگاه پولشمار از خارج را تکذیب کرد: بانک ملی ایران، اخبار مربوط به تصمیم این بانک را برای حضور در مناقصه خرید و واردات ۷۰۰ دستگاه اسکناس‌شمار خارجی تکذیب کرد.

بانک مسکن

ارائه سرویس های جدید به سامانه همراه بانک مسکن: انتقال وجه به کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق سامانه همراه بانک مسکن امکان پذیر شد.

امکان جدید در ربات تلگرامی بانک مسکن: امکان نمایش مبالغ واریزی ماهانه به حساب پس انداز مسکن جوانان جهت بهره‌مندی از سقف تسهیلات درخواستی براساس طبقه بندی شهرها (تهران، شهرهای بزرگ و سایر شهرها) از طریق ربات تلگرام بانک مسکن فراهم شد.

بانک شهر

وصول چک‌های بانکی در خودبانک‌های شهر: بانک شهر تا پایان سال جاری امکان وصول چک های بانکی در خوبانک های بانک شهر را فراهم می کند.

اعطای 3 مجوز فعالیت برای دستگاه‌ های صراف الکترونیک شهر: مدیرعامل بانک شهر گفت تاکنون سه مجوز رسمی از بانک مرکزی برای راه اندازی این دستگاه‌ها دریافت شده است تا مسافران خارجی به ویژه در فرودگاه‌ها، نمایشگاه‌های بین المللی و مناطق آزاد بتوانند از آن استفاده کنند.

سیستم خدمات رسانی بانک شهر ارتقا می یابد: نسخه جدید نرم افزاری بانک شهر با هدف به روز رسانی خدمات در حوزه امنیت، بانکداری خرد و ارزی و پرداخت الکترونیکی با عنوان R1 95 نصب و راه اندازی می شود.

بانک سامان

بانک سامان کارت اعتباری خرید کالا صادر می کند:  دارندگان این کارت اعتباری می‌توانند به‌ صورت اقساطی انواع کالاهای بادوام مانند لوازم خانگی، صوتی‌وتصویری و دیجیتال از برندهای معتبر را خریداری کنند.


بانک دی

همکاری بین بانک دی و صندوق ضمانت صادرات: موضوع این تفاهمنامه عبارت است از: افزایش سهم تسهیلات اعطایی بانک در راستای صادرات با پوشش صندوق ضمانت صادرات ایران.

انجام 7 درصد فعالیت‌ های ارزی کشور از طریق بانک دی: بر اساس آخرین آمار منتشره از سوی بانک مرکزی هم‌اکنون حدود هفت درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی انجام می‌شود.

بانک ملت

انجام حواله های اینترنتی بانک ملت با شرایط ویژه: انجام هرگونه حواله اینترنتی از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت از ۲۰ فروردین ۹۶ فقط با استفاده از ابزار احراز هویت ( یکبار رمز و امضای الکترونیک)، امکان پذیر خواهد بود.


موسسه اعتباري ثامن

انتصابات جدید در موسسه اعتباری ثامن: رضا بدرطالعي به‌ عنوان مدير امور اعتبارات موسسه اعتباری ثامن معرفي شد.

با حکمي از سوي مديرعامل موسسه اعتباري ثامن مديران سرپرستي استان‌هاي کرمانشاه، همدان، بوشهر و هرمزگان، سيستان و بلوچستان و اردبيل معرفي و منصوب شدند.

بانک قوامین

سرمایه بانک قوامین افزایش یافت: سرمایه بانک قوامین از 4000 میلیارد ریال به 8000 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

بانک تجارت

بانک تجارت از "تجارت پی" رونمایی کرد: جدیدترین خدمت بانک تجارت در حوزه پرداخت های الکترونیکی با نام "تجارت پی" معرفی شد.
برچسب ها: بانک ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: