April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۲۸۹۹
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
0
تقدیر وزیر کشور از بانک سینا
پول‌نیوز - وزیر کشور از بانک سینا به دلیل همراهی و مشارکت موثر در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه ای به مهندس محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک سینا، از همراهی و مشارکت موثر این بانک در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی –ابلاغی مقام معظم رهبری- و عمل به منویات معظم له در محرومیت زدایی از مناطق محروم که موجبات رشد و توسعه شهرستان قلعه گنج را فراهم نموده است، قدردانی نمود.

پیشتر نیز مهندس جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در جلسه فرمانداری شهرستان قلعه گنج، از فعالیتهای بنیاد مستضعفان و بانک سینا در کمک به توسعه طرح های اشتغالزا و رونق اقتصادی این منطقه قدردانی کرده بود.

گفتنی است بانک از طریق امضای تفاهم نامه های همکاری با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، استانداری های کشور، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نسبت به اعطای تسهیلات اشتغالزایی و خرید خودرو حمل مسافر و بار در مناطق کمتر توسعه یافته کشور اقدام می نماید که در توانمندسازی افراد در مناطق روستایی و کم برخوردار نقش موثری داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: