کد خبر: ۲۱۳۳۸۰
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
0
نمايندگان شركت نالكو در پژوهشگاه صنعت نفت
پول‌نیوز - آذر ماه سال جاري نمايندگان بخش تحقيق و توسعه شركت نالكو در ايران در پژوهشگاه صنعت نفت حضور يافتند و در جلسه هم‌انديشي براي همكاري در تبادل فني روش‌هاي ارزيابي بازدارنده‌هاي تجاري LDHI با كارشناسان اين پژوهشگاه،‌ روش‌هاي مختلف ارزيابي بازدارنده هيدارت را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، بر اساس اين گزارش، در راستاي همكاري مشترك پژوهشگاه صنعت نفت با شركت نفت و گاز پارس جنوبي در زمينه ارزيابي بازدارنده‌هاي تجاري LDHI مصرفي در خطوط دريايي منطقه پارس جنوبي، نمونه‌اي از طرف پارس ليان نماينده رسمي نالكو در ايران نيز به پژوهشگاه ارسال شده است.

شايان ذكر است آلفرد هيس نماینده این شرکت، با توجه به سابقه حضور در شركت توتال، به عنوان طراح تست توتال در تدوين دستور العمل روش آزمايشگاهي كه هم‌اكنون در پژوهشگاه صنعت نفت در توافق با شركت نفت و گاز پارس جنوبي براي ارزيابي بازدارنده‌هاي تجاري LDHI دنبال مي‌شود، فعاليت مي‌كند.

در انتهاي اين هم‌انديشي نماينده شركت نالكو با ابراز رضايت از جلسه برگزار شده و آشنايي با توانمندي پژوهشگاه به عنوان آزمايشگاه مرجع در زمينه ارزيابي بازدارنده‌هاي تجاري LDHI در شرايط واقعي خطوط انتقال، ابراز اميدواري كرد كه در آينده بستر همكاري علمي در اين زمينه با پژوهشگاه صنعت نفت فراهم شود.

گفتني است شركت Nalco champion به عنوان يكي از تامين كنندگان مواد شيميايي مورد استفاده در صنايع بالا و پايين دستي نفت و گاز سهم قابل توجهي در بازارهاي جهاني بازدارنده‌هاي سينتيكي تشكيل هيدرات (LDHI) را به خود اختصاص داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: