April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۳۶۳۴
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
0
روهای پلیس مکزیک بعد از این حادثه یک حلقه امنیتی در اطراف این مرکز گردشگری ایجاد کردند و یک نفر را در ارتباط با این تیراندازی دستگیر کردند و همچنان تحقیقات در خصوص دلایل وقوع این حادثه ادامه دارد.
6گردشگر در مکزیک به ضرب گلوله کشته شدندپول‌نیوز - منابع رسانه‌ای مکزیک از کشته شدن ۶ گردشگر در یکی از ایالت‌های این کشور به ضرب گلوله اشخاص ناشناس خبر دادند.

به گزارش روسیاالیوم، منابع رسانه‌ای محلی در مکزیک امروز پنجشنبه اعلام کردند که 6 گردشگر در این کشور به ضرب گلوله اشخاص ناشناس در مرکز گردشگری آکاپولکو در جنوب این کشور کشته شده‌اند.

پلیس مکزیک در ایالت گوئررو اعلام کرد که دست‌کم سه فرد مسلح ناشناس به طور بی‌هدف به سمت گردشگران تیراندازی کرده‌اند که در پی این تیراندازی 4 نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر از جمله یک زن هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

نیروهای پلیس مکزیک بعد از این حادثه یک حلقه امنیتی در اطراف این مرکز گردشگری ایجاد کردند و یک نفر را در ارتباط با این تیراندازی دستگیر کردند و همچنان تحقیقات در خصوص دلایل وقوع این حادثه ادامه دارد.

ایالت گوئررو هر از گاهی شاهد حواث قتل و جنایت‌‌ است. 26 دسامبر سال 2016 میلادی نیز یک باند مسلح 7 نفر از جمله 3 نیروی پلیس که سال نوی میلادی را به صورت خانوادگی جشن گرفته بودند، به قتل رساند.

ایالت گوئررو یکی از ایالت‌های فقیر در مکزیک است که میزان فقر در این ایالت بسیار بالاست. باندهای مواد مخدر بر سر این ایالت با هم نزاع دارند و می‌جنگند و گاهی نیز دست به آدم‌ربایی و اقدامات تحریک‌آمیز در این ایالت می‌زنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: