April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۴۴۳۴
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
0
امروز آسمانی صاف و شرایطی پایدار در اکثر مناطق حاکم خواهد شد و فقط در برخی مناطق جنوب شرق، در جنوب استان سیستان و بلوچستان با شکل گیری جریان های جنوبی، بارش پراکنده باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ خوهد داد.
جوی پایدار در اکثر نقاط کشور(+‌ جدول)پول‌نیوز - طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور اوایل وقت روز پنجشنبه به سبب وزش باد تا حدودی از غلظت غبار در تهران کاسته می شود.

امروز  آسمانی صاف و شرایطی پایدار در اکثر مناطق حاکم خواهد شد و فقط در برخی مناطق جنوب شرق، در جنوب استان سیستان و بلوچستان با شکل گیری جریان های جنوبی، بارش پراکنده باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ خوهد داد.

روز جمعه با گذر موج تراز میانی جو از نوار جنوبی و تقویت جریان های مرطوب جنوبی بر روی جنوب شرق کشور علاوه برسیستان و بلوچستان در جنوب کرمان و شمال هرمزگان نیز رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

در این روز همچنین  به تدریج با شمالی شدن جریان روی دریای خزر، در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود که بارش در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود.

اوایل وقت روز پنجشنبه به سبب وزش باد تا حدودی از غلظت غبار در تهران کاسته می شود.










ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: