May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۵۵۷۶
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
0
دهقانی تاکید کرد: در این عملیات تعداد دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
پول‌نیوز - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی از کشف چهار کیلوگرم هروئین و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد.

سرهنگ قاسم دهقانی در تشریح این خبر افزود: برابر اخبار واصله مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار به استان‌های مرکزی کشور، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و ایجاد ایست بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی استان، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر را مشاهده کرده و دستور توقف دادند که راننده‌ها به فرمان پلیس توجه نداشته و متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان این‌که مأموران در نهایت این خودروها را متوقف کردند، اظهار کرد: در بازرسی از این خودروها مقدار چهار کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه در داخل هواکش خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: در این عملیات تعداد دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو نفر کلاهبردار حرفه‌ای با 19 میلیارد ریال کلاهبرداری در تبریز خبر داد.

سرهنگ صابر عباس‌زاده گفت: در پی چند فقره کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان تبریزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از مال‌باختگان و بررسی اسناد و مدارک موجود، دو کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در تهران دستگیر شدند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده که در زمینه خرید و فروش چرم و کفش فعالیت داشتند با صدور چک‌های بلامحل از اصناف و کسبه بازار چرم تبریز کلاهبرداری می‌کردند.

این مقام انتظامی با بیان این‌که مجموع کلاهبرداری انجام گرفته 19 میلیارد ریال است، گفت: کلاهبرداران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با تأکید بر ضرورت توجه شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پلیس، خاطرنشان کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه است و شهروندان می‌بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه‌انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از پلمب 12 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کاظم دهقانی در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده، طرح‌های تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا از 79 واحد صنفی مربوطه بازدید به عمل آمد که در نتیجه این بازدید ها 12 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای 67 واحد دیگر اخطاریه صادر شد.

دهقانی با اعلام تداوم و تشدید این گونه طرح‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف و اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد، مراتب را با سامانه 197 در میان بگذارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: