May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعطاي چك خسارت يكي از كسبه هاي پلاسكو از سوي بيمه البرزپول‌نیوز - شركت بيمه البرز خسارت يكي از زيان‌ديدگان حادثه پلاسكو را به مبلغ يك ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال پرداخت كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، يكي از بيمه‌گزاران زيان‌ديده در آتش‌سوزي ساختمان پلاسكو با حضور در شركت بيمه البرز چك خسارت خود را از اين شركت دريافت كرد.

بنا بر اين گزارش، بيمه البرز در همان ساعات اوليه پس از وقوع حادثه آتش‌سوزي پلاسكو با تشكيل ستاد ويژه اي به تشكيل پرونده، بررسي و محاسبه ميزان خسارت وارد شده به بيمه‌گزاران زيان‌ديده خود پرداخت و اولين چك خسارت را در كم‌تر از يك هفته به يكي از واحدهاي تجاريي كه تحت پوشش بيمه البرز بود، پرداخت كرد.

اين گزارش حاكي است، ساختمان پلاسكو تهران ساعت ۷:۵۹ صبح روز پنجشنبه ۳۰ دي دچارآتش سوزي شد و در ساعت ۱۱:۳۰ به دليل گسترش و سرايت آتش سوزي فروريخت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: