May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۵۱۲
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
0
پول‌نیوز -  فرماندار قصرقند گفت: در پی بارندگی شدید ۵ روز اخیر سقف ۳۰ کلاس درس شهرستان قصرقند فرو ریخته است.

حمیرا ریگی افزود: قرار است از روز شنبه هفته آینده با هدف جلوگیری از عقب افتادن درس دانش‌آموزان، کلاس‌های درس تخریب شده در پی بارندگی در چادر تشکیل شود. 

وی گفت: به دنبال استقرار سامانه بارش‌زا در جنوب سیستان و بلوچستان و اعلام به موقع پیش‌بینی هواشناسی، مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شد و با این تدبیر به موقع خوشبختانه تلفات انسانی در این بخش نداشتیم. 

ریگی تصریح کرد: برای جبران خسارات وارده در پی بارندگی به مدارس شهرستان قصرقند، رایزنی‌های لازم با مسئولان استانی انجام شده و به زودی نسبت به رفع خسارات ناشی از سیلاب‌ها اقدام می‌شود. 

فرماندار قصرقند با اشاره به ضرورت راه‌اندازی مدرسه شبانه‌روزی ویژه دختران در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط محدود دسترسی دختران به امر آموزش در قصرقند، لازم است مدرسه شبانه‌روزی ویژه این قشر در سطح شهرستان ایجاد شود. 

وی افزود: در نظر داریم ۲۰ بهمن‌ماه اولین جشنواره "بانوان خیر مدرسه‌ساز" را در قصرقند برگزار کنیم و امیدواریم خیرین با حضور حداکثری، مشارکت مناسبی در امر مدرسه‌سازی این شهرستان داشته باشند.
برچسب ها: ریزش سقف ، قصر قند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: