April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۷۴۸
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
0
پول‌نیوز - تداوم بارش برف و سرمای هوا موجب اعلام تعطیلی مدارس برای دومین روز متوالی در بسیاری از شهرستان های استان اردبیل در روز یکشنبه شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز یکشنبه در اردبیل، انگوت، بیله سوار، جعفرآباد، خلخال، سرعین، شاهرود، کوثر، لاهرود، گرمی، نمین، نیر و هیرتمامی مقاطع تحصیلی تعطیل می باشد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین درخورش رستم، مشگین شهر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در اصلاندوز و پارس آباد نیز پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

امروز نیز مدارس در تمامی شهرستان های استان به خاطر بارش برف و سرمای هوا تعطیل بودند.
بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل روز شنبه بین 3 تا 19 سانتیمتر برف در شهرستان های دهگانه استان اردبیل بر زمین نشست.

این منبع پیش بینی کرد که بتدریج از میزان بارش برف در استان کاسته شده و سرمای هوا از روز یکشنبه تشدید و اهالی استان در اغلب مناطق دمای بین 15 تا 20 درجه زیر صفر را شاهد خواهند بود.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز با اعلام باز بودن جاده های استان اعلام کرد که در راه های کوهستانی رانندگان برای تردد باید زنجیز چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
برچسب ها: مدرسه ، برف ، سرما ، اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: