پول‌نیوز - مدیرعامل پالایش و پخش وزارت نفت با حضور در جلسه کمیسیون انرژی گزارشی از وضعیت سوخت کشور را ارائه کرد.

اسدالله قره خانی با اشاره به حلسه عصر امروز کمیسیون انرژی اظهار کرد: در این جلسه مدیرعامل پالایش و پخش وزارت نفت گزارشی از وضعیت سوخت کشور را ارائه کرد که خوشبختانه وضعیت خوب است.

وی افزود:  بحث بنزین یورو ۴ از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود که در حال حاضر چند کلان شهر از بنزین یورو ۴ استفاده می‌کنند و توصیه شد که اکثر شهرها بتوانند از آن استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین اظهار کرد: موضوع تولید بنزین نیز در این جلسه مطرح شد که در حال حاضر پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین پالایشگاه بندرعباس طرح های توسعه ای برای افزایش تولید بنزین  دارند که خوشبختانه خوب بوده و بر اساس آنچه که در این جلسه مطرح شد تا پایان امسال یک فاز از پالایشگاه ستاره خلیج فارس در  مدار قرار می گیرد تا دیگر نیازی به واردات بنزین نداشته باشیم.

نماینده علی آباد کتول در مجلس در پایان اظهار کرد: مسئله برند جایگاه های سوخت نیز از دیگر موضوعات مطرح در جلسه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کمیسیون انرژی ، سوخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: