May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۷۳۰۰
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
0
پول‌نیوز - غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: خدمات و فعالیت‌های پست‌بانک ایران در مناطق محروم و کم‌توسعه بسیار ارزنده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  ویتاجگردون در این نشست که با حضور مدیران بانک‌ها، فرماندار و سایر مسئولان محلی برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات این بانک به تشریح وضعیت اقتصادی منطقه و جایگاه‌ بانک‌های استان و استفاده از توانمندی‌ های آنان ‌ در توسعه و رونق اقتصادی پرداخت.

همچنین در این جلسه داود کریمی مداب مدیر شعب پست‌ بانک و دبیرکمیسیون و شورای عالی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبیین جایگاه سیستم بانکی این استان، به تشریح خدمات پست‌ بانک‌ ایران به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه ICT و نقش آن در محرومیت‌ زدایی و ایجاد اشتغال‌زائی در روستاها پرداخت.

گفتنی است: در این نشست هریک از مسئولان بانک‌ها، گزارشی از فعالیت‌ها و عمکرد مجموعه‌ های خود را ارائه کردند.
برچسب ها: پست بانک ، بودجه ، مجلس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: