کد خبر: ۲۱۷۴۵۹
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
0
«موسی شربت دار» گفت: پس از تصویب لایحه اقتصاد مقاومتی در شورای شهر و ابلاغ آن، قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز به ریاست شهردار مشهد در شهرداری تشکیل شد و مدیریت اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت.
کاهش 50 درصدی ساخت و سازها در مشهدپول‌نیوز - معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: مشهد در سال جاری و در مقایسه با سال گذشته با کاهش 50 درصدی در حجم ساخت و سازها مواجه بوده و همین امر نیز باعث کاهش درآمدهای شهرداری شده است.

«موسی شربت دار» در نشستی خبری با بیان اینکه تنظیم بودجه سال آینده شهرداری مشهد بر مبنای الگوهای اقتصاد مقاومتی در دستور کار بوده است، گفت: پس از تصویب لایحه اقتصاد مقاومتی در شورای شهر و ابلاغ آن، قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز به ریاست شهردار مشهد در شهرداری تشکیل شد و مدیریت اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت.

وی رقم بودجه نقدی سال آینده شهرداری مشهد را 2 هزار و 846 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بودجه حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی شهرداری مشهد نیز 5 هزار و 204 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه بودجه سازمان ها و شرکت های تابعه 792 میلیارد تومان و در مجموع بودجه کل شهرداری مشهد و سازمان ها و شرکت های تابعه 8 هزار و 553 میلیارد تومان خواهد بود. مشروح گزارش این نشست خبری را در روزنامه خراسان رضوی و سایت روزنامه بخوانید.



منبع:خراسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: