May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۷۵۷۴
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
0
پول‌نیوز - دومین دوره از مسابقات کشوری اسب اصیل عرب خوزستان - اکاهو (جام خزر بروجرد) با حضور 30 شرکت کننده در اهواز برگزار شد.  

این رقابت ها عصر پنجشنبه با حضور 30 سوارکار در مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت اهواز برگزار شد و شرکت کنندگان در رده های مبتدی ، آزادی و محلی با هم به رقابت پرداختند. 

این رقابت ها در کلاس محلی با لباس های شوشتری،عربی ، بختیاری برگزارش شد که در این کلاس به احترام شهدای آتش نشانی ساختمان پلاسکو، یکی از شرکت کنندگان با لباس آتش نشانی حضور یافت. 

در گروه مبتدی این رقابت ها محمد حسین خیاطی پور با اسب لوگان احسان با٦٠ امتیاز به مقام اول دست یافت، نیلوفر کریمی پور با اسب گشنیز بیرگانی با ٥٧ امتیاز و مصطفی اسدی با اسب بی بی بلقیس با 5/56 امتیاز به عناوین دوم و سوم دست یافتند. 

همچنین در گروه آزاد سید بابک کلانتری با اسب نصر با 5/62 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، ایمان عرار گاطع با اسب مرحبا با امتیاز 5/57 امتیاز و سالار فیصلی با اسب فریاد با امتیاز ٥٣ امتیاز به عناوین دوم و سوم دست یافتند. 

در گروه محلی الف این رقابت ها نیز سید بابک کلانتر با اسب نصر با 62 امتیاز، عباس موالی با اسب مونتکارلو با امتیاز 5/60 امتیاز و محمد حسین خیاطی پور با اسب لوگان احسان 5/57 امتیاز به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند. 

همچنین در گروه محلی ب، امین فیصلی زاده با اسب قره خان با 59 امتیازبه مقام اول دست یافت، سالار فیصلی با اسب فریاد با 56 امتیاز دوم و محمد سعدی آل کثیر با اسب نبیل الشیخ طهرانی با 5/54 امتیاز به مقام سوم دست یافت. 

در بخش قهرمانی محلی نیز سید بابک کلانتر با اسب نصر قهرمان شد، امین فیصلی زاده با اسب قره خان و عباس موالی با اسب مونت کارلو نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: