کد خبر: ۲۱۸۱۲۱
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
0
دکتر همتی پایداری مدیریتی، تدوین استراتژی راهبردی، هدف گذاری برای آینده و برنامه عملیاتی را از مهمترین دستاورد های تامین اجتماعی در چهار سال گذشته عنوان کرد و افزود: در حوزه درمان ٢٢ برنامه عملیاتی داریم که مهمترین آن به روز شدن بیمارستان ها و ایجاد آرامش در بیماران است و لذا در این راستا تلاش شده است که تمام نیاز های درمانی و تجهیرات پزشکی بیمارستانها در کل کشور مرتفع شود.
افتتاح ساختمان جدید مدیریت درمان اردبیل
پول‌نیوز - با حضورمعاون درمان، مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی و نماینده مردم شهرستان گرمی و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از ساختمان جدید الاحداث مدیریت درمان و شعبه یک تامین اجتماعی استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح این ساختمان، از این سازمان بعنوان یک نهاد اقتصادی و اجتماعی نام برد و خاطر نشان کرد: وظیفه سازمان بزرگ تامین اجتماعی ایجاد رفاه و امنیت اجتماعی در کشور است.

دکتر محمدعلی همتی با اشاره به تفاوت سازمان تامین اجتماعی در ایران با  کشورهایی که در آن  همه مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی در ایران یک سازمان عمومی غیر دولتی است و بعنوان صندوق عمل می کند  و در آمد سازمان فقط از طریق وصول حق بیمه تامین می شود و به بیمه شدگان خدمات ارائه می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف سازمان تامین اجتماعی پرداخت مستمری بازنشستگی است که در ایجاد امنیت روانی و اجتماعی مردم و امنیت عمومی نقش بسزائی دارد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خدمات این سازمان در دولت تدبیر و امید  افزود: در چهار سال گذشته این سازمان توانست در ریل درستی قرار گیرد.

دکتر همتی پایداری مدیریتی، تدوین استراتژی راهبردی،  هدف گذاری برای  آینده و برنامه عملیاتی را از مهمترین دستاورد های تامین اجتماعی در چهار سال گذشته عنوان کرد و افزود:  در حوزه درمان ٢٢ برنامه عملیاتی داریم که مهمترین آن به روز شدن بیمارستان ها و ایجاد آرامش در بیماران است و لذا در این راستا تلاش شده است که تمام نیاز های درمانی و تجهیرات پزشکی  بیمارستانها در کل کشور مرتفع شود.

وی  خدمت بی منت  به بیمه شدگان  را از اهم واجبات در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: همواره خود را خادمین آنها می دانیم و برای تحقق این امر مهم اقدامات زیادی صورت گرفته است.

دراین مراسم، دکتر میرزاده نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی، حمایت از سازمان تامین اجتماعی را از اهداف اصلی همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی کارهای بسیار بزرگی انجام داده است و به اصطلاح کاری کرده است کارستان، لذا در اینجا  اعلام می کنم سازمان تامین اجتماعی هر مشکلی داشته باشد ما  نمایندگان در حل آن  به نفع مردم و سازمان در خدمت شما و مردم منطقه هستیم.

وی با عنوان اینکه سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان  کارهای بزرگی انجام داده است، خاطر نشان کرد:  بیمارستان میلاد یکی از افتخارات این سازمان و درمان کشور است و امیدوارم خدمات درمانی و احداث بیمارستان و درمانگاه فقط مختص شهرهای بزرگ و  برخوردار از امکانات  نباشد و در این راستا  به مناطق محروم نیز بیش از بیش توجه شود.

سعید بشرخواه مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این مراسم، هدف از احداث و بهره برداری از این پروژه را خدمت رسانی سریع و با کیفیت به مردم منطقه و بیمه شدگان دانست و افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تدبیر و درایت مدیر عامل و مدیران سازمان با صرف بیش از ٨٦ میلیارد ریال هزینه در زمینی به مساحت ٤٨٧٤ متر مربع  و در دو نیم طبقه شاهد بهره برداری از این ساختمان مدیریت درمان و شعبه یک اردبیل هستیم.

بشرخواه با عنوان اینکه  سازمان تامین اجتماعی قبل از انقلاب در محدوده امروزی استان اردبیل با ١٥ نفر کادر به بیش از ٥٠هزار نفر خدمات  بیمه ای ارائه می کرد،  خاطر نشان کرد: امروز  به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی نزدیک به ٣٠٠ نفر همکار  به بیش از ٥٨٠هزار بیمه شده اصلی و تبعی خدمات بیمه ای ارائه می کنند .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این مراسم به افزایش خدمات درمانی  به بیمه شدگان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ٤٧ درصد مردم این استان تحت پوشش خدمات بیمه ای و درمانی قرار گرفته اند که این امر در حوزه درمان مستقیم با ٢ بیمارستان و ٤ درمانگاه و در حوزه درمان غیر مستقیم با عقد قرار داد با بیش از  ٧١٨ مرکز طرف قرارداد صورت می گیرد.

دکتر مهدی نیک سیرت با اشاره به فعالیت سازمان تامین اجتماعی در حوزه طرح تحول سلامت افزود: این سازمان توانسته نقش بسیار موثری دراجرای موفق این  طرح ایفا کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ارتقا هتلینگ بیمارستان سبلان با صرف بیش از ٢٣میلیارد ریال ، ارتقاءدرمانگاه مشکین شهر و خلخال از عمومی به تخصصی، افتتاح درمانگاه  شهرستان گرمی، راه اندازی سی تی اسکن با صرف ٢,٥ میلیارد تومان  از اقدامات مهم  سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان استان اردبیل نام  برد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: