May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۱۴۲
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
0
EFMD در سال 2003 یک توافق‌نامه با سازمان ملل متحد امضا کرد که طی آن مسئولیت طرح "مدیریت مسئولانه" را در سطح جهانی عهده‌دار شد.
رقابت مدیران ایرانی برای معتبرترین جایزه مدیریتی اروپاپول‌نیوز - بنیاد جهانی "علوم پایه توسعه مدیریت" (EFMD) یک سازمان بین‌المللی مستقر در پایتخت بلژیک (بروکسل) است که به‌عنوان یکی از بزرگترین انجمن‌های مدیریتی با بیش از 800 سازمان عضو از دانشگاه‌ها، کسب‌وکارهای گوناگون و گروه‌های مشاوره از 81 کشور جهان همکاری می‌کند.

این بنیاد در سال 2003 یک توافق‌نامه همکاری با پیمان جهانی سازمان ملل متحد (UNGC) امضا کرد و طی آن مسئولیت فراخوان جهانی و ایجاد "طرح راهبری مسئولانه در سطح جهانی" (GRLI) را عهده‌دار شد.

هدف از این طرح آموزش و حمایت از مدیرانی است که علاوه بر راهبری و مدیریت موثر در توسعه کسب‌وکار خود، درک بالایی از مسئولیت‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و... نیز داشته باشند.

این بنیاد اروپایی در راستای توافق همکاری با سازمان ملل و اشاعه و تشویق توسعه کسب‌وکار توام با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، رقابت‌های کسب معتبرترین جایزه مدیریتی اروپا را در کشورهای عضو سازمان ملل برگزار می‌کند.

بنا بر اعلام بنیاد توسعه مدیریت، به درخواست نمایندگی این بنیاد در ایران و در پرتو تعاملات برقرار شده پس از برجام، مقرر شده است برای نخستین بار و مبتنی بر استانداردهای مدیریتی اروپا این رقابت در ایران نیز برگزار شود.

مراسم نهایی این جایزه با حضور دکتر "فرانک لایس" به‌عنوان نماینده بنیاد اروپایی توسعه مدیریت در دوازدهم تیرماه 1396 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌وسیما برگزار شود.

جایزه بنیاد توسعه مدیریت که به جایزه نوبل مدیریت نیز مشهور شده است، هرساله به رهبران و مدیرانی اعطا می‌شود که توانسته‌اند نقش موثری را در توسعه کسب‌وکار خود با لحاظ کردن مسئولیت‌های اجتماعی ایفا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: