کد خبر: ۲۱۸۳۳۱
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
0
پول‌نیوز - مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از وجود یک توده ۱۰ کیلویی در شکم یک زن ۳۵ ساله خبر داد و گفت: با تلاش پزشکان این توده در یک عمل جراحی از شکم بیمار خارج شد.

حجت‌اله جانبی اظهار کرد: یک زن ۳۵ ساله با توده بسیار بزرگ شکمی از ۲ماه قبل با تنگی‌نفس، تاری دید و علائم نورولوژیک به بیمارستان مرکز استان مراجعه کرده بود.

جانبی افزود: با توجه با اینکه توده مذکور کل حجم شکم و لگن را پر کرده بود این بیمار با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده بود.

وی ادامه داد: این بیمار بالاخره توسط دکتر آرمان عصاره، متخصص جراحی عمومی در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

جانبی ضمن ارائه توضیحات تکمیلی عنوان کرد: بعد از عمل، توده بزرگ شکمی بطور کامل به همراه قسمت‌های درگیر برداشته شد و قسمت‌های آسیب‌دیده روده و مثانه نیز ترمیم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به این موضوع که ابعاد و اندازه این تومور ۱۰ کیلوگرم بوده است، افزود: در حال حاضر بیمار با حال عمومی خوب در بخش جراحی بستری است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: