مراسم گرامیداشت دهه فجر در بانک مهراقتصاد برگزار شد
پول‌نیوز - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و محفل نورانی انس با قرآن کریم در محل نمازخانه حوزه مرکزی بانک مهر اقتصاد برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم که با حضور معاونین، مدیران ارشد و کارکنان بانک در محل نمازخانه حوزه مرکزی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شیخی – مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک – در این مراسم به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1357 پرداخت و گفت: برپایی حکومت اسلامی، قطع وابستگی به بیگانگان، استقلال و خودباوری، نفی ظلم و استبداد و حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور از مهم ترین نتایج این نهضت مردمی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بودند.

وی ایثار و از خود گذشتگی مردم و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) را از مولفه اصلی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: این انقلاب با فداکاری ها و جانفشانی های بی بدیل مردم شکل گرفته و حاصل خون صدها هزار شهیدی بوده است که جان خود را تقدیم این راه کرده اند لذا همه باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و برای حفظ و تقویت آن از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

حجت الاسلام شیخی پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حفظ انسجام و وحدت ملی را عامل بقاء و دوام کشور دانست و خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب و استکبار جهانی از هیچ ترفند و توطئه ای برای ضربه زدن به کشور مضایقه نمی کنند همه باید با هوشمندی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم.

در ادامه این مراسم قاریان قرآن کریم آقایان نظیف و ذبیحی به تلاوت آیاتی چند از سوره های فجر و اسرا پرداختند و با صوت دلنشین خود فضای مجلس را آکنده از نور معنویت و ایمان نمودند و حاضرین در مراسم را به تدبر در این آیات منتخب که از مضامینی متناسب با ایام برخوردار بود، دعوت کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: