پولنیوز - به منظور ارتباط مستقيم با مديرعامل و بهرهمندي از پيشنهادها و انتقادهاي مؤثر و سازنده براي ارتقاء و بهبود ارتباطات و نحوه ارائه خدمات، بخش ارتباط مستقيم با مديرعامل در پايگاه اينترنتي ثامن راهاندازي شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، اين سامانه بر اساس اصل مشتري مداري، به شكايات و انتقادات مشتريان در كوتاه ترين زمان ممكن رسيدگي و از پيشنهادهاي ارائه شده در راستاي بهبود مستمر و ارائه شايسته تر خدمات بانكي، بهره گيري و پاسخ داده خواهد شد.
به منظور کسب نظرات، پيشنهادات و انتقادات مشتريان و همکاران موسسه اعتباري ثامن، سامانه ارتباط با مديرعامل راه اندازي شد.
سامانه "ارتباط مستقيم با مديرعامل" به منظور بهرهمندي از پيشنهادها و انتقادهاي سازنده شما براي ارتقاء و بهبود عملکرد در نظر گرفته شده است. از اين رو از تمامي صاحبنظران (مشتريان، شهروندان و سهامداران محترم موسسه ثامن) دعوت به عمل ميآيد هر گونه پيشنهاد و انتقاد خود را براي شکوفايي اين سازمان از طريق اين سامانه در وبسايت بانک به آدرس https://www.samen.ir/question.aspx ثبت نموده و يا پس از مراجعه به بخش ارتباط با مدير عامل در منوي " ارتباط با ما " سايت موسسه پيام هاي خود را ارسال نمايند.
شايان ذکر است دسترسي و رويت پيامهاي ارسالي به اين سامانه، صرفاً در اختيار شخص مديرعامل خواهد بود.
همچنين در همين چارچوب در آينده برنامه ملاقات مردمي مديرعامل با مشتريان و کارکنان امکانپذير خواهد شد.
هدف اين بخش استفاده از نظرات شما عزيزان به منظور شکوفايي و بالندگي هرچه بيشتر فعاليتهاي موسسه اعتباري ثامن است.