May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
رونمایی از نرم افزار جامع خدمات مشتركین و درآمد آبفای استان مركزی
پول‌نیوز - به منظور سهولت ارائه خدمات ، افزايش رضايتمندي مشتركين و جلوگيري از رفت و آمدهاي غير ضروري براي دريافت خدمات آب و فاضلاب ، شركت آب و فاضلاب استان مركزي  در سال 1395 به طور جدي اقدام به تدوين نرم افزار جديد جامع  خدمات مشتركين و درآمئ با رويكرد بهره برداري كاملدر بستر وب  نمود.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهندس علي صادقي معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اينكه نرم افزار آب بها موجود  كه در سال 1384 تدوين و در سال 85 به بهره برداري رسيد  تحت ويندوز بوده و امكان ارائه كامل خدمات الكترونيك با آن  مهيا نبود و  همچنين به دليل عدم يكپارچگي سيستم هاي خدمات پس از فروش همچون نرم افزار آب بها و فروش  اين شركت تدوين نرم افزار جامع و تحت وب خدمات مشتركين را در دستور كار خود قرار داده و نسبت به آن به صورت تخصصي اقدام نمود.

وي هدف از تشكيل اين نرم افزار را  لزوم ارائه يك سامانه ي جامع با رويكرد ارائه خدمات به صورت الكترونيكي ( از صفر تا صد در صد فرايندها) و بهره برداري از آن در بستر وب عنوان كرد و افزود: قابليت برون سپاري خدمات مشتركين آب و فاضلاب به دفاتر پيشخوان دولت، سهولت ارائه خدمات به مشتركين  و دسترسي آسان براي كاربران و حتي خود متقاضيان  از ويژگي هاي اين نرم افزار است.

معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان مركزي استفاده از متدولوژي نوين تدوين نرم افزار با استفاده از ابزارهاي استاندارد موجود در مهندسي نرم افزار را از ويژگي هاي مثبت اين نرم افزار عنوان نمود .

گفتني است اين نرم افزار با بهره گيري از خبرگي معاون ، مديران و كارشناسان خدمات مشتركين شركت آب و فاضلاب استان مركزي  و يك شركت دانش بنيان در زمينه IT تحليل ، طراحي و تدوين  شده است  و با آموزش روسا و كارشناسان مشتركين امور آبفا شهرهاي استان در 3 روز پياپي تا پايان سال به طور آزمايشي در سطح داخلي سازمان و از اوايل سال 96 كامل راه اندازي مي شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: