کد خبر: ۲۱۸۷۳۰
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
0
پول‌نیوز - گروه هنری 'سلوک' متشکل از پنج هنرمند ایرانی به مناسبت گرامیداشت سی و هشتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور در آلبانی برنامه های متنوع هنری اجرا کردند.

اعضای گروه هنری سلوک را مهدی زارع، بنی عامریان، هنرجو، واحدی کرمانشاهی و موسوی تشکیل می دهند که با حضور در شبکه های رادیو و تلویزیونی آلبانی ضمن معرفی هنر و موسیقی اصیل ایرانی، قطعاتی از موسیقی سنتی کشورمان را اجرا کردند.

«احمد حسینی الست» رایزن فرهنگی ایران در آلبانی نیز همزمان با حضور هنرمندان ایرانی در شبکه تلویزیونی 'اورا نیوز' در مصاحبه ای به تبیین هنر و موسیقی سنتی ایران پرداخت. 

این گروه هنری که به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران به آلبانی
سفر کرده است، همچنین با حضور در مراسم گرامیداشت جشن انقلاب در کالج سعدی در تیرانا به اجرای موسیقی سنتی کشورمان در جمع دانش آموزان آلبانیائی و خانواده های آنها پرداخت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تیرانا نیز جمعه شب جشن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در هتل بین المللی تیرانا برگزار کرد که در آن مقاماتی از ریاست جمهوری، وزارت امورخارجه، وزارت اقتصاد، سفرا و اعضای هیات دیپلماتیک مقیم تیرانا و اعضای سفارت، رایزنی و دیگر نهادهای ایرانی با خانواده هایشان حضور داشتند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: موسیقی ، آلبانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: